Dan Andronic: M-am întâlnit cu generalul SRI Florian Coldea în 2010 pe aeroportul din Istanbul

Dan Andronic a confirmat dezvăluirile lui Sebastian Ghiţă în privinţa întâlnirii de pe aeroportul din Istanbul cu generalul SRI Florian Coldea.

11 ian. 2017, 20:36

„Confirm că am vorbit cu generalul Florian Coldea pe aeroportul din Istanbul, că am mers împreună în acelaşi avion. Nu îmi aduc aminte să fi vorbit cu Sebastian Ghiţă pentru că nici nu ştiu dacă îl cunoaşteam la acel moment.

Cred că aici s-ar impune o comisie parlamentară de anchetă pentru că SRI poate să facă o anchetă internă ale cărui rezultate nu le vom afla niciodata. Nu vorbim de o culpă penală, ci de nişte probleme care ţin de funcţionarea statului. Mă uimeşte tăcerea oamenilor politici”, a declarat Dan Andronic la România TV.

Citeşte şi:  Sebastian Ghiţă arată dovezi incontestabile despre relaţia cu Coldea. „Am fost în Toscana împreună cu Coldea şi Dîncu” VIDEO

La începutul lui 2010 în debutul lunii februarie am fost împreună cu familiile în Seychelles, doar noi. Era înainte de congresul PSD şi am hotărât să mergem într-o vacanţă, înt-o insulă exotică. Am stat împreună şi se poate verifica uşor. Am stat la Hilton Seychelles SPA. Dintr-o întâmplare am găsit acasă pliantul de la hotel. Am stat 10 zile şi îmi aduc aminte că îl rugam să-l ajute pe Ponta să câştige alegerile PSD, însă Coldea îmi spunea că Băsescu nu-l vrea pe Ponta.  Diaconescu, Geoană, oricine, dar să nu ajungă Ponta la PSD a fost mesajul.

Dan Andronic de la EVZ poate să confirme că ne-am intersectat la întoarcere pe aeroportul din Istanbul. Atunci a stat de vorbă la îmbarcare în avion şi cu mine şi cu Coldea. Florian Coldea s-a speriat de Andronic şi deşi avea bilet la business s-a dus la clasa economic. Îi era  frică să nu afle Băsescu cu cine a fost în excursie”, a spus Sebastian Ghiță.

Dan Andronic: Confirm întâlnirea cu Coldea în aeroport

”În privința afirmațiilor lui Sebastian Ghiță vreau să fac următoarea precizare: confirm faptul că, undeva, după alegerile din 2009, m-am întâlnit cu prim-adjunctul SRI, Florian Coldea, pe aeroportul din Istanbul, la check-in.

Eu fusesem pentru câteva zile cu soția și niște prieteni la Istanbul. El nu știu de unde venea. Nu pot da mai multe detalii în privința altor persoane, pentru că la acel moment nu-l cunoșteam pe Sebastian Ghiță.

Aș putea să-i întreb pe acei prieteni cu care am fost la Istanbul, numai că, din punctul meu de vedere, cea mai simplă verificare se poate face luând lista de pasageri și văzând dacă numele lui Sebastian Ghiță, Florian Coldea și numele soțiilor lor apar acolo. Repet, m-am întâlnit pe aeroportul din Istanbul, la o cursă Istanbul – București, cu generalul Florian Coldea, pe care-l cunoscusem în anul 2009, când am lucrat cu Traian Băsescu în campania electorală. Nu-mi mai amintesc dacă avionul era operat de Turkish Airlines sau Tarom. Nu știu de unde venea generalul Coldea, nu mi-a precizat acest lucru și a fost o conversație de două-trei minute”, a declarat Dan Andronic.

Căutând prin mailuri am găsit biletele de avion și vă pot spune că e vorba de o cursă Tarom din februarie 2010. Nu vreau să dau mai multe detalii pentru că înțeleg implicațiile unei asemenea declarații, cu atât mai mult cu cât vorbim de o anchetă a Parchetului General sau de una internă a SRI”, a declarat jurnalistul Dan Andronic, conform EVZ.