10 motive în plus să bei cafea zilnic

Daca obisnuiesti sa bei cafea, ai 10 motive in plus sa o faci si sa te bucuri zilnic de gustul savuros al licorii maronii. Iata cate beneficii poti avea.
Alina Costache
07 iul. 2016, 19:46
10 motive în plus să bei cafea zilnic

1. Cafeaua imbunatateste sanatatea vaselor de sange

Cafeina prezenta in cafea stimuleaza productia de oxid nitric in endoteliu, ceea ce confera un tonus sporit vaselor de sange. Studiile de specialitate au relevat faptul ca dupa 8 saptamani de consum de cafea, tensiunea arteriala a consumatorilor participanti la studiu s-a redus semnificativ.

2. Colesterolul scade datorita cafelei

Ca si ceaiul, cafeaua contine antioxidanti care contribuie la cresterea colesterolului bun (HDL) si la scaderea inflamatiilor din organism, ceea ce contribuie la mentinerea unei sanatati de fier a inimii.

Citeste continuarea pe SFATULPARINTILOR.RO.

DailyBusiness
Mihai Daniel Dragu, expert in drone, vine cu o ipoteză șocantă. Drona care a explodat în portul Constanța a fost permanent în controlul ucrainenilor
Spynews
Fostă concurentă de la Mireasa, mamă pentru a doua oară. Ce nume a ales pentru fiica ei
Fanatik.ro
Universitatea Craiova vrea să transfere un jucător de 1.500.000 de euro! Mihai Rotaru a pus ochii și pe fotbalistul curtat de FCSB
Capital.ro
Prețuri carburanți vineri, 12 iunie. Cât costă benzina și motorina în marile orașe din România. Lista celor mai mici tarife
Playtech.ro
Ce poți face dacă ai ajuns la vârsta de pensionare, dar nu ai suficienți ani de contribuție
Adevarul
Putin și-ar pregăti „ultima carte”: un nou atac major împotriva Ucrainei în această iarnă
wowbiz.ro
Ultimele imagini cu saxofonistul Memiș Selciuc în viață! Ce a apucat să spună înainte să se prăbușească: „Cine știe când…”
Economica.net
Un nou model Dacia. Va fi electric şi nu e Spring
kanald.ro
BREAKING NEWS O mașină a fost cuprinsă de foc în parcarea unui bloc din Iași. Pompierii intervin de urgență
iamsport.ro
Membrul Generației de Aur, ”cel mai mic salariu” de la FRF: ”Am venit cu bani de acasă! Noroc că am vândut case, terenuri”
MediaFlux
Urmează scumpiri uriașe la energie, carburanți și alimente. INS: inflația ajunge la aproape 11%
stirilekanald.ro
VIDEO PNL a decis să nu susțină guvernul Tomac. Ilie Bolojan: „Nu are puterea să continue reformele necesare”
Cupa Mondială 2026 – program, favorite, noutăți