2 pahare de vin înainte de somn te ajută să slăbeşti

Vești bune pentru cine preferă să bea un pahar de vin zilnic! Consumul a două pahare de vin înainte de culcare te ajută în lupta cu kilogramele, potrivit celor mai recente studii.
Iulian Tudor
03 mai 2017, 12:38
2 pahare de vin înainte de somn te ajută să slăbeşti

Cercetările au fost efectuate de oamenii de știință de la Washington State University și Harvard Medical School. Ei au concluzionat că resveratrolul, polifenolul care se găsește în strugurii din care se face vinul roșu ajută la arderea mai rapidă a grăsimilor.

Conform studiului efectuat de oamenii de știință de la Universitatea Harvard, la care au participat 20.000 de femei pe parcursul a 13 ani, cei care beau două pahare de vin zilnic sunt cu 70% mai puțin susceptibili să se confrunte cu obezitatea.

Cealaltă cercetare arată că resveratrolul ajută și la suprimarea poftei de mâncare, ceea ce înseamnă că, după un pahar sau două de vin roșu, este mult mai puțin probabil să dai iama la frigider, pentru o gustare târzie.

Vestea proastă este că, dacă bei prea mult, alcoolul interferează cu capacitatea corpului de a arde grăsimile. Dacă nu-ți face plăcere să bei vin zi de zi, asta nu înseamnă că nu poți să scapi de kilogramele nedorite fără prea mult efort. Resveratrolul se găsește și în afine și căpșuni, așa că, include-le cât mai des în dieta zilnică.

Ce beneficii mai are vinul roșu

Un alt motiv pentru care ar trebui să bei vin roșu seara este că te ajută să adormi mai ușor și, potrivit studiilor recente, somnul adecvat este factorul-cheia în lupta împotriva kilogramelor. O cantitate mult prea mare de alcool poate perturba somnul, însă una moderata are un efect sedativ, spun specialiștii.

Citește și: Slăbești 4 kilograme în 6 zile cu dieta săracă în carbohidrați

DailyBusiness
Mihai Daniel Dragu, expert in drone, vine cu o ipoteză șocantă. Drona care a explodat în portul Constanța a fost permanent în controlul ucrainenilor
Spynews
Fostă concurentă de la Mireasa, mamă pentru a doua oară. Ce nume a ales pentru fiica ei
Fanatik.ro
Claudiu Petrila de la Rapid a semnat cel mai important contract din viața lui. A spus ”Da” din toată inima
Capital.ro
Curs valutar vineri, 12 iunie. Cât valorează euro și dolarul înainte de weekend. BNR a publicat cifrele oficiale
Playtech.ro
Cine poate primi locuință socială în 2026. Românii care pot beneficia de chirii mult mai mici decât cele de pe piață
Adevarul
Pîslaru: 40% dintre români la vârsta activă nu lucrează - și cel mai greu abia urmează, când se pensionează decrețeii
wowbiz.ro
Ultimele imagini cu saxofonistul Memiș Selciuc în viață! Ce a apucat să spună înainte să se prăbușească: „Cine știe când…”
Economica.net
Un nou model Dacia. Va fi electric şi nu e Spring
kanald.ro
Un bărbat din Motru a avut parte de un sfârșit tragic după ce a căzut dintr-un cireș. A rămas suspendat între ramuri
iamsport.ro
Andrei Nicolescu, scandal uriaș cu Decebal Rădulescu și Vali Moraru în direct: ”Aveți informația de la un șpriț cu cineva!” / ”Azi mi-ați dovedit că mințiți”
MediaFlux
Ajutoare de urgență pentru sute de familii din țară. Guvernul a alocat peste 1,7 milioane de lei
stirilekanald.ro
VIDEO PNL a decis să nu susțină guvernul Tomac. Ilie Bolojan: „Nu are puterea să continue reformele necesare”
Cupa Mondială 2026 – program, favorite, noutăți