Alăptarea copiilor pe perioade mai lungi nu micşorează riscul acestora de a deveni supraponderali

Alăptarea copiilor pe perioade mai lungi de timp nu are efectul de a scădea riscul ca aceştia să devină supraponderali sau obezi în timpul copilăriei, conform unui nou studiu european care infirmă concluziile privind efectele benefice ale alăptării pe perioade mai îndelungate, informează LiveScience.com.
Iulian Tudor
14 mart. 2013, 08:56
Alăptarea copiilor pe perioade mai lungi nu micşorează riscul acestora de a deveni supraponderali

Cercetătorii au comparat două grupuri de copii de 11 ani, un grup de copii alăptaţi la sân o perioadă mai îndelungată şi respectiv un grup de copii alăptaţi mai puţin la sân sau chiar deloc. Ei nu au putut identifica, din comparaţiile dintre cele două grupuri, nicio diferenţă semnificativă în ceea ce priveşte riscul de obezitate, scrie agerpres.ro.

Desigur însă că alăptarea la sân are şi alte avantaje pentru sănătate„, printre acestea numărându-se scăderea riscului de a suferi infecţii gastrointestinale şi al apariţiilor de eczeme, precum şi o îmbunătăţire a funcţiilor cognitive ale copiilor, conform cercetătorilor coordonaţi de Richard Martin, profesor de epidemiologie la Universitatea din Bristol (Anglia)

Rezultatele acestui studiu au fost publicate în ultimul număr al revistei Journal of the American Medical Association.

Citeşte şi Copiii între 2 şi 4 ani, lăsaţi în faţa televizorului, riscă să devină obezi

DailyBusiness
Mihai Daniel Dragu, expert in drone, vine cu o ipoteză șocantă. Drona care a explodat în portul Constanța a fost permanent în controlul ucrainenilor
Spynews
Fostă concurentă de la Mireasa, mamă pentru a doua oară. Ce nume a ales pentru fiica ei
Fanatik.ro
Dronele FBI au ajuns în mâinile teroriștilor. Amenințare pentru Cupa Mondială: ”Chiar nu ne plac unele dintre echipe”
Capital.ro
Se schimbă regulile pentru permisul auto. Se impun interdicții la volan. Măsura care îi vizează pe șoferii seniori
Playtech.ro
Unde sunt cele mai ieftine apartamente din Europa. Topul orașelor care atrag tot mai mulți cumpărători
Adevarul
Pîslaru: 40% dintre români la vârsta activă nu lucrează - și cel mai greu abia urmează, când se pensionează decrețeii
wowbiz.ro
Ultimele imagini cu saxofonistul Memiș Selciuc în viață! Ce a apucat să spună înainte să se prăbușească: „Cine știe când…”
Economica.net
Un nou model Dacia. Va fi electric şi nu e Spring
kanald.ro
Carnagiu pe autostrada M1 din Ungaria. Opt persoane și-au pierdut viața după ce un șofer ar fi adormit la volan, iar un microbuz s-a lovit de un convoi
iamsport.ro
Domeniul în care și-a pierdut banii fostul campion cu FCSB: ”E cam grav ce s-a întâmplat”
MediaFlux
Sute de lei pensie suplimentară. Milioane de pensionari o pot încasa dacă depun actele
stirilekanald.ro
VIDEO PNL a decis să nu susțină guvernul Tomac. Ilie Bolojan: „Nu are puterea să continue reformele necesare”
Cupa Mondială 2026 – program, favorite, noutăți