Cafeaua este contraindicată când ai aceste afecţiuni

Ce modalitate mai plăcută de a începe ziua dacă nu cu o ceașcă de cafea? Dar știi care sunt efectele acestei licori pe termen lung asupra organismului tău?
Alina Costache
05 sept. 2017, 06:14
Cafeaua este contraindicată când ai aceste afecţiuni

O ceașcă de cafea dimineața poate fi un adevărat tratament, însă dacă obișnuiești să consumi o cantitate mai mare de cafea ar trebui să ții cont de repercursiunile acțiunii tale. Și anume, cafeaua este responsabilă cu creșterea tensiunii arteriale.

Dacă te confrunți cu problema hipertensiunii, cercetătorii de la Mayo Clinic au făcut un studiu pe acestă temă și au ajuns la concluzia că maxim două cafele pe zi ar trebui să fie mai mult decât suficient iar în cazul persoanelor care de obicei nu consumă cafea, la 2-3 ore după servirea ei tensiunea arterială este mult mai mare decât limita normală.
Tinerii prezintă risc de atac de cord

În cazul în care ai fost diagnosticat de curând chiar și cu o formă ușoară de hipertensiune, consumul de cafea se pare a fi de 4 ori mai periculos și te expune riscului de a suferi un atac de cord, și asta în urma unui studiu realizat de Dr Lucio Mos.

În plus, ține cont de faptul că în cazul bărbaților consumatori de cafea există un risc crescut de a dezvolta gută.
Cafeaua și chisturile mamare

Site-ul caffeineinformer.com a publicat un studiu ce susține faptul că femeile ce au consumat până la 250 mg de cafeină zilnic prezintă un risc crescut de a dezvolta chisturi mamare, iar în cazul în care au depășit această doză ajungând până la un consum de peste 500mg zilnic, riscul de dezvoltare a chisturilor la sân ajunge până la 2,3 ori mai mare, față de 1,5 în primul caz.

Află mai multe despre contraindicațiile cafelei pe clicksanatate.ro.

DailyBusiness
Scandal în Parlament pe legea integrității. USR, PSD și PNL și-au aruncat acuzații dure în plen
Spynews
Taifunul Dolphin lovește Japonia! Sute de mii de oameni, evacuați, iar peste 500 de zboruri au fost anulate
Fanatik.ro
A fost penalty la Assad? Cristi Balaj, verdict nemilos pentru Universitatea Craiova. Exclusiv
Capital.ro
Prețuri carburanți luni, 10 august. Cât costă un litru de benzină și motorină la început de săptămână. Cele mai mici tarife din țară
Playtech.ro
Formează un număr mai mare de 508 mutând un singur băț. Testul care pare banal a devenit viral
Adevarul
Eclipsa de Soare din 12 august 2026, spectacol rar la apus. Adrian Șonka: „O imagine pe care poate nu o vezi niciodată în viață”
wowbiz.ro
„Am intrat în metastază” Alina Pușcău, anunț cutremurător înainte să intre în operație! Vedeta a transmis un mesaj emoționant fanilor
Economica.net
Un nou model Dacia. Va fi electric şi nu e Spring
kanald.ro
O nouă mișcare seismică s-a produs în România, astăzi! În ce zonă a fost înregistrată și ce spun specialiștii
iamsport.ro
Atac devastator la Cătălin Moroșanu: ”Eu mi-am făcut numele în ring, tu la TV, pe chiloțăreală! Nu te compari cu mine”
MediaFlux
Românii care pot primi a 13-a pensie, dar și o pensie minimă de 600 de euro. Care sunt condițiile și cine beneficiază
stirilekanald.ro
UPDATE Zi decisivă pentru Călin Georgescu! Fostul candidat la prezidențiale află dacă va fi judecat pentru tentativă de lovitură de stat