Cafeaua previne cancerul de prostată

Cafeaua este una dintre cele mai consumate licori matinale. Pe lângă aroma sa inconfundabilă te-ai gândit vreodată că te poate feri de boli grave precum cancerul?
Alina Costache
25 mai 2017, 08:08
Cafeaua previne cancerul de prostată

Preparată în stil italian previne cancerul de prostată

La această concluzie s-a ajuns în urma efectuării unui studiu în Italia de către Institutul Național de Sănătate. Departamentul de Epidemiologie și Prevenție- Neuromed a realizat acest studiu pe un eșantion format din aproximativ șapte mii de bărbați și a durat aproximativ 4 ani.

„Prin analiza consumului de cafea și compararea acestuia cu numărul cazurilor de cancer de prostată apărute de-a lungul timpului, am văzut o reducere netă a riscului, de 53%, la cei care au băut mai mult de trei cești de cafea pe zi”, a fost explicația cercetătorilor, conform worldpharmanews.com.

„Observațiile asupra celulelor canceroase ne permit să spunem că efectul benefic observat printre cei 7.000 de participanți la test este, cel mai probabil, datorat cafeinei și nu celorlalte substanțe care se găsesc în cafea. Studiul a fost efectuat asupra unei populații din centrul Italiei, unde se prepară o cafea caracteristică acestei țări: presiune ridicată, apă foarte fierbinte și fără filtrare. Această metodă, diferită de cele regăsite în alte zone ale lumii, poate duce la o concentrație ridicată a substanțelor bioactive. Cafeaua este o parte importantă a stilului de viață italian care nu presupune numai alimente, ci și modul specific în care sunt acestea preparate”, au afirmat responsabilii acestui studiu.

Despre cafea s-au spus foarte multe iar despre beneficiile asupra sănătății și mai multe.

Previne diabetul de tip 2

Cercetătorii din Canada afirmă că o cană de cafea pe zi este inofensivă chiar și în sarcină. Însă studiul efectuat la celebra Universitate de la Harvard a mai scos la iveală și faptul că această licoare matinală dacă este consumată cu regularitate te apără de apariția diabetului zahara de tip doi, atâta timp cât este băută neagră simplă, fără zahăr sau orice alt îndulcitor.

Află ce alte beneficii are cafeaua preparată în stil Italian AICI

DailyBusiness
Scandal în Parlament pe legea integrității. USR, PSD și PNL și-au aruncat acuzații dure în plen
Spynews
O mașină a intrat pe trotuar, în Brașov, și a lovit un grup de pietoni. Două persoane au murit
Fanatik.ro
David Popovici, prima reacţie după calificarea în finală la 100 de metri liber cu record: „Am destule rezerve, dar cu el mă bat! O să îmi pună probleme”
Capital.ro
Se schimbă regulile pentru proprietari: lucrările pe care le poți face fără autorizație
Playtech.ro
De ce Wi-Fi-ul hotelului poate fi mai periculos decât internetul mobil. Ce date nu ar trebui să introduci
Adevarul
SURSE Noua Lege a salarizării, negociată în mai multe variante. Sindicatele cer 8 miliarde pentru Educație și 2 miliarde pentru Sănătate
wowbiz.ro
„Am intrat în metastază” Alina Pușcău, anunț cutremurător înainte să intre în operație! Vedeta a transmis un mesaj emoționant fanilor
Economica.net
Un nou model Dacia. Va fi electric şi nu e Spring
kanald.ro
Imagini șocante pe un drum din Tulcea! Un copil a căzut dintr-o dubă aflată în mers și a ajuns în mijlocul șoselei, chiar în fața unui TIR
iamsport.ro
BREAKING | Fostul atacant din SuperLiga, la un de a semna cu FCSB! Detaliile unei reveniri neașteptate
MediaFlux
Penalizări pentru cei care ies la pensie. Câți bani se opresc de la pensionari în 2026
stirilekanald.ro
UPDATE Zi decisivă pentru Călin Georgescu! Fostul candidat la prezidențiale află dacă va fi judecat pentru tentativă de lovitură de stat