Citricele previn accidentul vascular cerebral

La ultima reuniune a Societății Americane de Sănătate și Chimie, care a avut loc în august 2016, a fost prezentat un studiu interesant cu privire la beneficiile pe care le au fructele citrice atunci când vine vorba de boli de inimă și ficat.
Alina Costache
14 mart. 2017, 09:15
Citricele previn accidentul vascular cerebral

Cercetările au arătat că fructele citrice sunt mai sănătoase pentru noi decât am putea crede. Pe lângă furnizarea de vitamine esențiale, flavonoidele care se găsesc în aceste fructe ajută, de asemenea, la lupta împotriva obezității, bolilor de inimă și a celor de ficat.

Știm cu toții că fructele citrice sunt sănătoase. Le folosim atunci când preparăm sucuri naturale și le adăugăm în multe feluri de mâncare zi de zi. Ceea ce nu știm este că portocalele și lămâile sunt foarte recomandate atunci când vine vorba de lupta împotriva obezității.

Autorii studiului mai susțin că fructele citrice au efect pozitiv și asupra sistemului cardiovascular, dar și cel hepatic, datorită componetelor pe care le conțin aceste fructe, și anume, flavonoidele.

Portocala și lămâia mențin sub control grăsimea corporală

În zilele noastre, obezitatea este o problemă de sănătate publică. Atunci când greutatea corporală nu este cea normală, crește riscul de a dezvolta boli cardiace, hepatice și diabet. Obezitatea crește stresul oxidativ și inflamația. Prin urmare, declanșează o serie de reacții, care sunt periculoase pentru sănătate.

Citește continuarea articolului pe clickpentrufemei.ro

DailyBusiness
Mihai Daniel Dragu, expert in drone, vine cu o ipoteză șocantă. Drona care a explodat în portul Constanța a fost permanent în controlul ucrainenilor
Spynews
Fostă concurentă de la Mireasa, mamă pentru a doua oară. Ce nume a ales pentru fiica ei
Fanatik.ro
Lovitură pentru Universitatea Craiova! Jucătorul dorit de Mihai Rotaru a semnat până în 2029 cu altă echipă
Capital.ro
Banii cash se schimbă complet. Se pregătește o revoluție a numerarului. Bancnotele viitorului au fost deja prezentate
Playtech.ro
Hainele din cauza cărora nu ţi se permite accesul în avion. La ce să fii atent vara aceasta când pleci în concediu
Adevarul
Prințul Louis a furat din nou spectacolul la Trooping the Colour. Gesturile sale au devenit virale
wowbiz.ro
Ultimele imagini cu saxofonistul Memiș Selciuc în viață! Ce a apucat să spună înainte să se prăbușească: „Cine știe când…”
Economica.net
Un nou model Dacia. Va fi electric şi nu e Spring
kanald.ro
Carnagiu pe autostrada M1 din Ungaria. Opt persoane și-au pierdut viața după ce un șofer ar fi adormit la volan, iar un microbuz s-a lovit de un convoi
iamsport.ro
De ce nu și-ar fi atins legenda Stelei ”cu tehnica extraordinară” potențialul: ”Putea să fie la un nivel foarte ridicat!”
MediaFlux
Se dau 540 lei în plus la pensie. Iată cum se pot obține banii
stirilekanald.ro
VIDEO PNL a decis să nu susțină guvernul Tomac. Ilie Bolojan: „Nu are puterea să continue reformele necesare”
Cupa Mondială 2026 – program, favorite, noutăți