Descoperire uimitoare: Consumul excesiv de cafea contribuie la reducerea sânilor

Consumul excesiv de cafea poate provoca o reducere a mărimii sânilor, au descoperit în cadrul unui studiu, efectuat pe un eşantion de 300 de femei, o echipă de cercetători suedezi de la Universitatea Lund, potrivit portalului MedDaily, citat de Agerpres.
Alina Costache
15 apr. 2013, 06:13
Descoperire uimitoare: Consumul excesiv de cafea contribuie la reducerea sânilor

Oamenii de ştiinţă sudezi, de la Universitatea Lund, au descoperit că femeile care beau mai mult de trei ceşti de cafea pe zi au pierdut, în medie, 17% din volumul sânilor lor. Cele mai expuse, spun ei, sunt femeile cu sânii mari.

Potrivit experţilor, motivul ar putea fi faptul că aproape jumătate dintre femei sunt purtătoare ale unei gene mutante care răspunde la consumul excesiv de cofeină şi, în consecinţă, afectează dimensiunea sânilor.

DailyBusiness
Mihai Daniel Dragu, expert in drone, vine cu o ipoteză șocantă. Drona care a explodat în portul Constanța a fost permanent în controlul ucrainenilor
Spynews
Fostă concurentă de la Mireasa, mamă pentru a doua oară. Ce nume a ales pentru fiica ei
Fanatik.ro
Top 10 cei mai bine plătiţi selecţioneri de la Cupa Mondială 2026! Carlo Ancelotti conduce ierarhia detașat
Capital.ro
Curs valutar joi, 11 iunie. Cât valorează astăzi euro, dolarul și francul elvețian. BNR a publicat datele oficiale
Playtech.ro
Data-limită pentru eliminarea ambroziei se apropie. Proprietarii riscă amenzi de până la 20.000 de lei
Adevarul
„Situația din Crimeea ajunge și la noi”. Mesaje de panică privind lipsa de combustibil puse de ruși pe internet
wowbiz.ro
Emil Gânj, condamnat definitiv la închisoare pe viață! Avocatul familiei victimei: „Despăgubirile vor fi imputate statului roman”
Economica.net
Un nou model Dacia. Va fi electric şi nu e Spring
kanald.ro
S-a stins din viață o mare actriță! Liudmila Chursina și-a găsit sfârșitul la 84 de ani
iamsport.ro
Un fost antrenor din SuperLiga, bătut în vestiar după ce i-a făcut avansuri unui jucător: 'Mi-a zis că este adevărat'
MediaFlux
Recrutare masivă în Armata Română. Anunțul Ministrului Apărării
stirilekanald.ro
VIDEO PNL a decis să nu susțină guvernul Tomac. Ilie Bolojan: „Nu are puterea să continue reformele necesare”
Cupa Mondială 2026 – program, favorite, noutăți