Dieta care îţi scade riscul de cancer de colon cu până la 50%

Dacă vrei să fii mai sănătoasă şi să previi apariţia cancerului colorectal, poţi aborda acest tip de dietă. Face miracole pentru starea ta de sănătate.
Alina Costache
22 iun. 2018, 14:00
Dieta care îţi scade riscul de cancer de colon cu până la 50%

O cercetare publicata in „JAMA Internal Medicine” a descoperit ca o dieta vegetariana este asociata cu o un risc mai scazut de a face cancer colorectal.

Oamenii de stiinta au impartit 100.000 americani in cinci categorii de dieta: Vegani, lacto-ovo vegetarieni, pescovegetarieni, semi-vegetarieni si non-vegetarieni, scrie girly.ro.

Dupa o medie de sapte ani, cercetatorii au descoperit ca toate tipurile de vegetarieni au un risc mai scazut cu 20% de a face cancer colorectal, comparativ cu omnivorii. Insa persoanele care tineau o dieta pescovegetariana aveau o reducere de 43% a riscului de a face boala.

Acest tip de dieta presupune renuntarea completa la carne, aceasta fiind inlocuita cu fructe, legume, nuci, cereale integrale, oua si lacatate, precum si toate tipurile de fructe de mare.

DailyBusiness
Scandal în Parlament pe legea integrității. USR, PSD și PNL și-au aruncat acuzații dure în plen
Spynews
Meteorologii ANM au anunțat cum va fi vremea la început de toamnă. La ce temperaturi să ne așteptăm
Fanatik.ro
„Argentinienii l-ar înjura pe Messi?” Editorial din tribune despre Baiaram și relația complicată cu mulți dintre fanii Universității Craiova
Capital.ro
Pensie mai mare după o victorie în instanță împotriva Casei de Pensii. Judecătorii au obligat instituția să emită o nouă decizie de pensionare
Playtech.ro
Curent mai scump din toamnă, presiune pe gaze și căldură la iarnă. Ce se pregătește pentru facturile românilor
Adevarul
Radu Drăgușin, detalii teribile despre accidentarea care aproape i-a încheiat cariera: „Multă durere, am învățat să merg din nou!”
wowbiz.ro
„Am intrat în metastază” Alina Pușcău, anunț cutremurător înainte să intre în operație! Vedeta a transmis un mesaj emoționant fanilor
Economica.net
Un nou model Dacia. Va fi electric şi nu e Spring
kanald.ro
Șoferul care a provocat tragedia din Brașov, plasat sub control judiciar. Ce i-au interzis procurorii
iamsport.ro
Mihai Rotaru a spus ce pachet de acțiuni deține, de fapt, la Universitatea Craiova: ”Pot să rămân și cu mai puțin!”
MediaFlux
Tradiții și obiceiuri pentru ziua de 15 august. Ce este interzis să faci de Adormirea Maicii Domnului
stirilekanald.ro
UPDATE Zi decisivă pentru Călin Georgescu! Fostul candidat la prezidențiale află dacă va fi judecat pentru tentativă de lovitură de stat