Nu o să mai consumi apă minerală după ce o să afli concluziile ultimului studiu

Dacă vrei să faci echipă bună cu cântarul, ar fi indicat să renunţi la apa minerală carbogazoasă.
Alina Costache
06 ian. 2018, 20:34
Nu o să mai consumi apă minerală după ce o să afli concluziile ultimului studiu

Cercetătorii de la Universitatea Birzeit, din Palestina, susțin că apa minerală contribuie semnificativ la creșterea în greutate și chiar la apariția obezității. Iar cel vinovat de asta este dioxidul de carbon care produce senzaţia de foame.

Oamenii de știință au realizat un studiu pe animale de laborator şi pe un eşantion de subiecţi umani.

Cobaii, care aveau la începutul studiului aceeaşi greutate, au fost împărțiți în patru grupuri: primul grup a primit apă mineală cabogazoasă, al doilea – o băutură plată îndulcită, al treilea – o băutură acidulată îndulcită, iar al patrulea – o băutură acidulată dietetică, cu îndulcitori.

Șoarecii au avut accces nelimitat la hrană, iar după 3 luni, specialiștii au observat că cei care consumaseră băuturi acidulate cântăreau mai mult decât cei care consumaseră băuturi fără acid.

Astfel, cercetătorii au calculat că şoarecii care au băut băuturi acidulate au consumat cu 20% mai multe alimente decât ceilalţi.

Apoi, au efectuat acelaşi experiment pe 20 adulți. La final, au constatat că nivelul grelinei (hormonul care provoacă foamea) în cazul celor care consumaseră apă acidulată era de 6 ori mai crescut decât în cazul celor care băuseră apă plată.

Citeşte şi Apa minerală poate agrava anumite boli. Iată în ce situaţii este contraindicată

DailyBusiness
Scandal în Parlament pe legea integrității. USR, PSD și PNL și-au aruncat acuzații dure în plen
Spynews
Meteorologii ANM au anunțat cum va fi vremea la început de toamnă. La ce temperaturi să ne așteptăm
Fanatik.ro
Cum a câștigat Dinamo pe Giulești și unde a pierdut Pancu duelul cu Campos. Cifrele Wyscout
Capital.ro
Dedeman majorează salariile angajaților din Grecia. Produsele românești vor avea prioritate în cele 17 magazine
Playtech.ro
Topul celor mai scumpe cartiere din România. Un oraş ocupă opt poziții în top 10, prețurile au trecut de 5.500 de euro/mp
Adevarul
Farul, lumina care veghează de milenii drumul oamenilor mării: de la hangiul Toma Radicevic care ardea seu la farul genovez ridicat de englezi. Povestea simbolului vandalizat de sovietici
wowbiz.ro
„Am intrat în metastază” Alina Pușcău, anunț cutremurător înainte să intre în operație! Vedeta a transmis un mesaj emoționant fanilor
Economica.net
Un nou model Dacia. Va fi electric şi nu e Spring
kanald.ro
O nouă dronă a fost doborâtă pe teritoriul României. Ministrul Apărării a făcut anunțul
iamsport.ro
A fost descoperită comunicarea dintre un jucător important din România și mafia pariurilor: ”Mail direct!”
MediaFlux
Mercur trigon Saturn are loc pe 17 august 2026. Cele cinci zodii care vor fi influențate direct de fenomenul astrologic
stirilekanald.ro
UPDATE Zi decisivă pentru Călin Georgescu! Fostul candidat la prezidențiale află dacă va fi judecat pentru tentativă de lovitură de stat