Studiu: De ce trăiesc băutorii de cafea mai mult

Potrivit unui studiu realizat de catre Institutul National de Cercetare a Cancerului din Statele Unite ale Americii, adultii care beau cafea normala sau decofeinizata mor mai tarziu decat persoanele care nu au un asemenea obicei.
Alina Costache
12 oct. 2014, 22:05
Studiu: De ce trăiesc băutorii de cafea mai mult

Cafeaua, protectie pentru sistemul circulator

Bautorii de cafea au sanse mai mici de a muri din cauza unor boli de inima, boli respiratorii, atac cerebral, diabet si infectii, desi nu s-au gasit aceleasi asociatii si in cazul unor forme de cancer. Acestea sunt concluziile unui studiu la care au participat peste 400.000 de barbati si femei cu varste cuprinse intre 50 si 71 de ani, dupa ce s-au eliminat din ecuatie alti factori de risc precum fumatul si consumul exagerat de alcool. Rezultatele studiului au fost publicate in New England Journal of Medicine.

Cafeaua scade riscul mortii premature
Cercetatorii care au condus acest studiu au gasit o legatura intre riscul de a muri devreme si cantitatea de cafea consumata. Comparativ cu persoanele care nu beau cafea, cei care consuma 3 sau mai multe cesti de cafea pe zi au un risc cu 10% mai scazut de a muri devreme. Consumul de cafea nu a fost asociat cu mortalitatea din cauza cancerului in randul femeilor, insa in cazul barbatilor s-au descoperit rezultate semnificative intre consumul mare de cafea si un risc crescut de cancer.

Citeste continuarea pe SFATULPARINTILOR.RO.

DailyBusiness
Scandal în Parlament pe legea integrității. USR, PSD și PNL și-au aruncat acuzații dure în plen
Spynews
Meteorologii ANM au anunțat cum va fi vremea la început de toamnă. La ce temperaturi să ne așteptăm
Fanatik.ro
Gigi Becali a început să râdă în hohote după ce Bobonete a devenit acționar la Craiova: „Las Fierbinți?! Acum decapitez 16!”. Exclusiv
Capital.ro
Alertă în Galați și Tulcea. Autoritățile au emis un mesaj RO-Alert. Pot cădea obiecte din spațiul aerian
Playtech.ro
De ce se împart struguri și prune de Sfânta Maria Mare. Ce spune tradiția despre fructele duse la biserică pe 15 august
Adevarul
Testul auto care a împărțit internetul. „Să le suspende permisele celor care au greșit!” Care este ordinea corectă de trecere
wowbiz.ro
„Am intrat în metastază” Alina Pușcău, anunț cutremurător înainte să intre în operație! Vedeta a transmis un mesaj emoționant fanilor
Economica.net
Un nou model Dacia. Va fi electric şi nu e Spring
kanald.ro
Un adolescent a sfârșit într-un teribil incident rutier, în Constanța. Tânărul avea doar 17 ani și circula cu un motociclu
iamsport.ro
Uluitor! Fostul atacant din SuperLiga zbura mii de kilometri doar ca să se tundă: ”Este iluzia că acel salariu vine la infinit”
MediaFlux
Roxana Dobre, soția lui Florin Salam, ajutor nesperat în stradă! Cine i-a luat toate bagajele din mână Foto și Video Paparazzi
stirilekanald.ro
UPDATE Zi decisivă pentru Călin Georgescu! Fostul candidat la prezidențiale află dacă va fi judecat pentru tentativă de lovitură de stat