Studiu: O băutură banală îi face pe bărbaţi mai virili

Un nou studiu arata ca doua cani de cafea consumate in fiecare zi ii ajuta pe barbati in dormitor.
Alina Costache
22 mai 2018, 18:15
Studiu: O băutură banală îi face pe bărbaţi mai virili

Cercetatorii de la un centru din cadrul Universitatii din Texas, Statele Unite, au descoperit ca barbatii care consuma cofeina zilnic risca mai putin sa sufere de disfunctii erectile.

Potrivit studiului, barbatii trebuie sa consume doua sau trei cani de cafea pe zi pentru a profita cel mai mult de pe urma acestei bauturi. Cei care au un astfel de obicei scad riscul aparitiei unei disfunctii erectile cu 42%.

Oamenii de stiinta considera, totodata, ca cofeina ar putea ajuta la contracararea impotentei pentru ca relaxeaza anumite artere si muschi, imbunatatind circulatia sangelui.

DailyBusiness
Scandal în Parlament pe legea integrității. USR, PSD și PNL și-au aruncat acuzații dure în plen
Spynews
Meteorologii ANM au anunțat cum va fi vremea la început de toamnă. La ce temperaturi să ne așteptăm
Fanatik.ro
Cum a câștigat Dinamo pe Giulești și unde a pierdut Pancu duelul cu Campos. Cifrele Wyscout
Capital.ro
Pasajul Basarab se redeschide circulației din 7 septembrie. Tramvaiele vor putea circula din nou de la această dată
Playtech.ro
Poți parca mașina în fața propriei porți? Situația în care proprietarul poate fi amendat chiar dacă locuiește acolo
Adevarul
Vacanță în Delta Dunării, pe ape la niveluri record. Guvernatorul Florin Stăneață: „Se poate ajunge în orice punct de interes”
wowbiz.ro
„Am intrat în metastază” Alina Pușcău, anunț cutremurător înainte să intre în operație! Vedeta a transmis un mesaj emoționant fanilor
Economica.net
Un nou model Dacia. Va fi electric şi nu e Spring
kanald.ro
O nouă dronă a fost doborâtă pe teritoriul României. Ministrul Apărării a făcut anunțul
iamsport.ro
A fost descoperită comunicarea dintre un jucător important din România și mafia pariurilor: ”Mail direct!”
MediaFlux
Ce pensie primești dacă nu ai muncit nici măcar o zi în viața ta. Banii se acordă începând cu vârsta de 65 de ani
stirilekanald.ro
UPDATE Zi decisivă pentru Călin Georgescu! Fostul candidat la prezidențiale află dacă va fi judecat pentru tentativă de lovitură de stat