Vine 1 MAI, merge o bere rece! Iată 5 beneficii ale berii descoperite în studii. Punctul 4 întrece orice asteptări!

Daca esti iubitor de bere, atunci ar trebui sa citesti cele ce urmeaza. Atentie, totusi, sa nu exagerezi cu berea de 1 mai!
Alina Costache
27 apr. 2018, 19:31
Vine 1 MAI, merge o bere rece! Iată 5 beneficii ale berii descoperite în studii. Punctul 4 întrece orice asteptări!

Iata 5 beneficii pe care le poate avea berea asupra sanatatii tale, descoperite in studii. 

  1. Ajuta la reducerea colesterolului

Daca ai nevoie de o metoda mai putin ortodoxa de reducere a nivelului de colesterol s-ar putea ca un consum moderat de bere sa fie raspunsul. Orzul, unul dintre igredientele acestei bauturi, contine un tip anume de fibra solubila – beta glucan – care ajuta la reducerea nivelului de colesterol din organism. 

  1. Poate ajuta la echilibrarea tensiunii arteriale

Berea ajuta si la echilibrarea tensiunii arteriale. Aceasta este concluzia unui studiu realizat la Universitatea Harvard. Femeile intre 25 si 40 de ani care consuma bere in cantitati moderate prezentau un risc mai mic de a se confrunta cu o tensiune arteriala crescuta comparativ cu urmasele Evei care preferau vinul ori are bauturi alcoolice.

Citeste continuarea pe SFATULPARINTILOR. RO.

DailyBusiness
Scandal în Parlament pe legea integrității. USR, PSD și PNL și-au aruncat acuzații dure în plen
Spynews
Darius de la Mireasa a spus adevărul despre împăcarea cu Alexandru. Ce s-a întâmplat, de fapt, între cei doi 
Fanatik.ro
Marius Șumudică, verdict necruțător înainte de U Craiova – KuPS: „E dezastru dacă nu te califici!!”
Capital.ro
România pierde aproximativ 680 MW după oprirea reactorului 2 de la Cernavodă. Importurile de energie devin principala soluție pentru acoperirea deficitului
Playtech.ro
Cum îți dai seama că un șofer ar putea avea o criză de epilepsie la volan. Ce trebuie să faci imediat ca pasager
Adevarul
Trei dintre cele mai înfricoșătoare eclipse solare din istorie. Haosul care a izbucnit după întunecarea cerului și fenomenul care a oprit un război
wowbiz.ro
„Am intrat în metastază” Alina Pușcău, anunț cutremurător înainte să intre în operație! Vedeta a transmis un mesaj emoționant fanilor
Economica.net
Un nou model Dacia. Va fi electric şi nu e Spring
kanald.ro
Un depozit de uleiuri și mase plastice din Lumina a fost cuprins de foc! În operațiunea de stingere au fost mobilizate echipaje din trei județe
iamsport.ro
Cum l-a numit Victor Becali pe Mircea Sandu, la 16 ani de când a fost acuzat de fostul șef al FRF că a distrus fotbalul românesc: ”Mai luai o căpățână!”
MediaFlux
Horoscop 13 august. Zi cu ghinion pentru unele zodii! Cine trebuie să fie atent la bani, certuri și decizii greșite
stirilekanald.ro
UPDATE Zi decisivă pentru Călin Georgescu! Fostul candidat la prezidențiale află dacă va fi judecat pentru tentativă de lovitură de stat