5 boli de care te apara berea. Tu le stiai?

Te simti vinovat pentru ca bei o bere sau doua? N-ar trebui. Contrar a ceea ce ai putea crede consumul moderat de bere este, de fapt, bun pentru tine. Stiinta a demonstrat ca berea are o multime de beneficii pentru sanatate este perceputa ca nesanatoasa. Doar aminteste-ti ca aici este vorba despre un consum moderat (o bere pe zi pentru femei si cel mult doua pentru barbati), si nu sa bei toata noaptea.
Filip Stan
30 ian. 2020, 07:35
5 boli de care te apara berea. Tu le stiai?

Iata 5 beneficii ale berii care ti-ar putea schimba perceptia despre alcool. Tu le stiai?

1.   Poate reduce riscul bolilor de inima

Potrivit unui studiu realizat de Italy’s Fondazion di Ricerca e Cura pe 200.000 de subiect, persoanele care beau o halba de bere zilnic isi reduc cu pana la 31% riscul confruntarii cu o boala de inima. Acest lucru se datoreaza antioxidantilor naturali puternici – fenoli – care se gasesc in aceasta bautura. Atentie, acelasi studiu a arata ca riscul de a suferi un atac dee cord creste la persoanele care consuma cantitati mari de bere.

2.   Te poate proteja impotriva afectiunii Alzheimer

Unul dintre cele mai importante beneficii pentru sanatate ale berii este abilitatea sa te oferi protectie imporiva Alzheimer. Cercetatorii de la Loyola University Chicago Stritch School of Medicine au analizat mai multe studii si au ajuns la concluzia ca bautorii moderati de bere erau cu 23% mai putin predispusi la dezvoltarea unor forme de dementa si afectiuni cognitive, inclusiv Alzheimer. Siliconul aflat in compozitia berii pare a fi elementul care protejeaza creierul de efectele cantitatii mari de aluminiu din organism – despre care se crede ca este una dintre posibilele cauze ale Alzheimer.

Citeste continuarea pe SFATULPARINTILOR. RO.

 

 

DailyBusiness
Scandal în Parlament pe legea integrității. USR, PSD și PNL și-au aruncat acuzații dure în plen
Spynews
Darius de la Mireasa a spus adevărul despre împăcarea cu Alexandru. Ce s-a întâmplat, de fapt, între cei doi 
Fanatik.ro
David Popovici, ce surpriză! Rusul Kornev a făcut totul public și l-a dat de gol
Capital.ro
România pierde aproximativ 680 MW după oprirea reactorului 2 de la Cernavodă. Importurile de energie devin principala soluție pentru acoperirea deficitului
Playtech.ro
Cum va fi vremea la mare de Sfânta Maria 2026. Câte grade vor fi pe litoral și cât de caldă ar putea fi apa
Adevarul
Trei dintre cele mai înfricoșătoare eclipse solare din istorie. Haosul care a izbucnit după întunecarea cerului și fenomenul care a oprit un război
wowbiz.ro
„Am intrat în metastază” Alina Pușcău, anunț cutremurător înainte să intre în operație! Vedeta a transmis un mesaj emoționant fanilor
Economica.net
Un nou model Dacia. Va fi electric şi nu e Spring
kanald.ro
Un depozit de uleiuri și mase plastice din Lumina a fost cuprins de foc! În operațiunea de stingere au fost mobilizate echipaje din trei județe
iamsport.ro
Consideră că Becali trebuie să aducă alt antrenor în locul lui Baciu la FCSB: ”Nu ar trebui păstrat principal!”
MediaFlux
Horoscop 13 august. Zi cu ghinion pentru unele zodii! Cine trebuie să fie atent la bani, certuri și decizii greșite
stirilekanald.ro
UPDATE Zi decisivă pentru Călin Georgescu! Fostul candidat la prezidențiale află dacă va fi judecat pentru tentativă de lovitură de stat