Avertisment dur al medicilor: Nu mai beţi acest tip de lapte!

Cercetătorii de la Universitatea Harvard, din Marea Britanie, trag un semnal de alarmă în legătură cu consumul unui aliment pe care îl includem în sistematic în regimul nostru și care nu ne face deloc bine.
Alina Costache
02 ian. 2016, 13:03
Avertisment dur al medicilor: Nu mai beţi acest tip de lapte!

Cercetătorii de la Universitatea Harvard, din Marea Britanie, trag un semnal de alarmă în legătură cu consumul unui aliment pe care îl includem în sistematic în regimul nostru și care nu ne face deloc bine.

Este vorba despre laptele degresat, pe care cea mai mare parte din populația globului îl consumă pornind de la premisa că este unul dintre cele mai sănătoase alimente, însă, de fapt, acest produs este în detrimentul sănătății organismului.

Medicul David Ludwig precizează într-un studiu publicat în Jurnalul Asociației Medicilor Pediatri din America, faptul că persoanele care nu consumă lapte gras, ci lapte degresat, au tendința de a compensa lipsa grăsimilor cu… zahărul. După cum se știe, consumul excesiv de zahăr, cu alte cuvinte dacă depășiți doza zilnică de zahăr, duce la boli grave în organism cum ar fi: obezitate, diabet și multe altele. Acesta este motivul pentru care Departamentul de stat din SUA recomandă renunțarea la băuturile carbogazoase și cu îndulcitori. Pe de altă parte, aceeași instituție reomandă și consumul, de trei căni de lapte pe zi.
Conform lui Ludwig această recomandare nu este tocmai inspirată tocmai pentru că, în încercarea de a evita grăsimile, populația cumpără lapte degresat, pe care, pentru a compensa lipsa consistenței, îl îndulcește cu zahărul extrem de periculos.

Citeşte mai mult pe unica.ro

DailyBusiness
Scandal în Parlament pe legea integrității. USR, PSD și PNL și-au aruncat acuzații dure în plen
Spynews
Meteorologii ANM au anunțat cum va fi vremea la început de toamnă. La ce temperaturi să ne așteptăm
Fanatik.ro
UEFA, decizie drastică pentru Florin Prunea după filmarea controversată de la Tiraspol: „E ce trebuie?”
Capital.ro
Pasajul Basarab se redeschide circulației din 7 septembrie. Tramvaiele vor putea circula din nou de la această dată
Playtech.ro
Poți parca mașina în fața propriei porți? Situația în care proprietarul poate fi amendat chiar dacă locuiește acolo
Adevarul
Vacanță în Delta Dunării, pe ape la niveluri record. Guvernatorul Florin Stăneață: „Se poate ajunge în orice punct de interes”
wowbiz.ro
„Am intrat în metastază” Alina Pușcău, anunț cutremurător înainte să intre în operație! Vedeta a transmis un mesaj emoționant fanilor
Economica.net
Un nou model Dacia. Va fi electric şi nu e Spring
kanald.ro
O nouă dronă a fost doborâtă pe teritoriul României. Ministrul Apărării a făcut anunțul
iamsport.ro
A fost descoperită comunicarea dintre un jucător important din România și mafia pariurilor: ”Mail direct!”
MediaFlux
Ce pensie primești dacă nu ai muncit nici măcar o zi în viața ta. Banii se acordă începând cu vârsta de 65 de ani
stirilekanald.ro
UPDATE Zi decisivă pentru Călin Georgescu! Fostul candidat la prezidențiale află dacă va fi judecat pentru tentativă de lovitură de stat