Vitamina D împiedică dezvoltarea celulelor canceroase

Cancerul este o afecțiune pentru care medicina modernă nu a găsit încă un tratament, iar specialiștii sunt de părere că acest lucru nu se va întâmpla prea curând. Totuși, un progres în acest sens a fost făcut, descoperindu-se faptul că o anumită vitamină poate împiedica dezvoltarea celulelor canceroase.
Alina Costache
18 ian. 2017, 16:04
Vitamina D împiedică dezvoltarea celulelor canceroase

Potrivit healthylifetricks.com, cercetările desfășurate în Statele Unite au arătat că aproximativ 70% dintre copii nu consumă suficientă vitamina D, în cazul adulților procentul ajungând până la 75%. Vitamina D este extrem de importantă și de benefică pentru organism, putând să prevină numeroase boli, precum diverse tipuri de cancer, afecțiuni cardiovasculare și diabet.

Deficiența de vitamina D este o problemă pe care puțini oameni o conștientizează. Evident, cea mai bună modalitate de a determina această carență este un test de sânge, dar există numeroase indicii care ar trebui să vă dea de gândit printre care: dureri ale oaselor, slăbiciune musculară, astm sever, în special în cazul copiilor mici, dureri cronice,transpirație excesivă – în condițiile în care nu faceți efort, iar temperaturile nu sunt ridicate, depresie – studiile au arătat că vitamina D este de un real ajutor în cazurile de depresie și anxietate. Un grup de cercetători norvegieni au demonstrat beneficiile suplimentării dietei cu vitamina D.

În cazul în care observați aceste semne, ar trebui să discutați cu medicul în cel mai scurt timp și să faceți un set de analize.

Vitamina D poate fi obținută din anumite alimente, precum peștele gras, laptele, iaurtul, tonul, ciupercile și sucul de portocale, dar și prin expunerea la soare. De asemenea, poate fi administrată sub formă de suplimente orale, la recomandarea specialistului.

DailyBusiness
Scandal în Parlament pe legea integrității. USR, PSD și PNL și-au aruncat acuzații dure în plen
Spynews
Taifunul Dolphin lovește Japonia! Sute de mii de oameni, evacuați, iar peste 500 de zboruri au fost anulate
Fanatik.ro
A fost penalty la Assad? Cristi Balaj, verdict nemilos pentru Universitatea Craiova. Exclusiv
Capital.ro
Prețuri carburanți luni, 10 august. Cât costă un litru de benzină și motorină la început de săptămână. Cele mai mici tarife din țară
Playtech.ro
Formează un număr mai mare de 508 mutând un singur băț. Testul care pare banal a devenit viral
Adevarul
Eclipsa de Soare din 12 august 2026, spectacol rar la apus. Adrian Șonka: „O imagine pe care poate nu o vezi niciodată în viață”
wowbiz.ro
„Am intrat în metastază” Alina Pușcău, anunț cutremurător înainte să intre în operație! Vedeta a transmis un mesaj emoționant fanilor
Economica.net
Un nou model Dacia. Va fi electric şi nu e Spring
kanald.ro
O nouă mișcare seismică s-a produs în România, astăzi! În ce zonă a fost înregistrată și ce spun specialiștii
iamsport.ro
Atac devastator la Cătălin Moroșanu: ”Eu mi-am făcut numele în ring, tu la TV, pe chiloțăreală! Nu te compari cu mine”
MediaFlux
Românii care pot primi a 13-a pensie, dar și o pensie minimă de 600 de euro. Care sunt condițiile și cine beneficiază
stirilekanald.ro
UPDATE Zi decisivă pentru Călin Georgescu! Fostul candidat la prezidențiale află dacă va fi judecat pentru tentativă de lovitură de stat