ALIMENTUL care hrăneşte cancerul şi îl ajută să se răspândească în organism

Cea mai mare parte a cazurilor de cancer ar putea fi evitate, se arată într-un studiu asupra cauzelor acestei boli, publicat în revista Nature. Factorii de mediu și stilul de viață al pacienților constituie principala origine a maladiei, printre celelalte cauze numărându-se toxinele, expunerea la razele solare și obiceiurile alimentare. Mult în urma acestor elemente se află factorii pur genetici. Astfel că, de majoritatea cazurilor de cancer se face vinovat un stil de viață greșit. Regimurile alimentare, expunerea la razele ultraviolete, fumatul și bolile joacă un rol mult mai important decât moștenirea genetică atât de des invocată.
Alina Costache
30 mai 2017, 13:48
ALIMENTUL care hrăneşte cancerul şi îl ajută să se răspândească în organism

Cancerul nu apare din senin, ci este rezultatul unui proces care se desfăşoară în ani de zile, iar aceste celule sunt alimentate constant, favorizând înmulţirea şi dezvoltarea lor în corp. Cel mai blamat ingredient din alimentaţia noastră zilnică şi care hrăneşte constant celulele canceroase este zahărul. Consumul de zahăr a crescut exagerat de mult pe cap de locuitor, iar zahărul favorizează dezvoltarea tumorilor şi răspândeşte cancerul în corp.

Un consum excesiv de zahăr intoxică celulele şi favorizează formarea tumorilor canceroase. „Această intoxicare a celulei conduce la o mai mare cantitate de insulină secretată şi la o cantitate mai mare de acid lactic, atât în celulă, cât şi în jurul ei – factori importanţi de creştere tumorală„, explică prof. dr. Pavel Chirilă.

Un studiu apărut în The New York Times arată clar că un consum ridicat de sucuri carbogazoase creşte riscul de cancer endometrial, în special în cazul femeilor care au trecut de menopauză.

O altă cercetare care a apărut în publicaţia Cancer Epidemiology, Biomarkers and Prevention arată că zahărul creşte riscul de cancer endometrial, însă consumul ridicat de sucuri carbogazoase are un impact şi mai devastator, dublând chiar acest risc. Astfel că persoanele care consumă cu regularitate sucuri carbogazoase au un risc mult mai mare de a dezvolta cancer în comparaţie cu cele care nu au în meniu aceste băuturi. Potrivit publicaţiei Natural News, zahărul menţine un mediu acid în corp, favorizează apariţia inflamaţiilor şi hrăneşte celulele canceroase.

Atunci când mâncăm alimente pe bază de zahăr sau făină albă – alimente cu o valoare glicemică foarte ridicată – nivelul de glucoză din sânge se măreşte cu rapiditate. Imediat, corpul eliberează o doză de insulină pentru a da posibilitate glucozei să intre în celule. Secreţia de insulină este însoţită de eliberarea unor altor molecule numite IGF, al căror rol este de a stimula dezvoltarea celulelor. Pe scurt, zahărul hrăneşte ţesuturile şi le face să se dezvolte mai rapid. (…) În prezent, cunoaştem faptul că aceste creşteri ale nivelului de insulină şi IGF stimulează, în mod direct, nu numai dezvoltarea celulelor canceroase, ci şi capacitatea lor de a invada ţesuturile învecinate„, explică dr. David Servan-Schreiber în cartea sa „Anticancer”.

Citeşte şi SEMNE CIUDATE ale cancerului de piele greu de identificat

DailyBusiness
Scandal în Parlament pe legea integrității. USR, PSD și PNL și-au aruncat acuzații dure în plen
Spynews
Taifunul Dolphin lovește Japonia! Sute de mii de oameni, evacuați, iar peste 500 de zboruri au fost anulate
Fanatik.ro
Marius Mitran, despre Odiseea Universității Craiova: „Noduri, semne și ratări”
Capital.ro
Mașini interzise în Europa. Lista completă a țărilor și orașelor în care nu mai au voie să circule autoturismele Euro 3, Euro 4 sau Euro 5. Care este situația din România
Playtech.ro
Cum îți faci bagajul fără să plătești taxe suplimentare la avion. Trucurile folosite de călătorii experimentați
Adevarul
Eclipsa de Soare din 12 august 2026, spectacol rar la apus. Adrian Șonka: „O imagine pe care poate nu o vezi niciodată în viață”
wowbiz.ro
„Am intrat în metastază” Alina Pușcău, anunț cutremurător înainte să intre în operație! Vedeta a transmis un mesaj emoționant fanilor
Economica.net
Un nou model Dacia. Va fi electric şi nu e Spring
kanald.ro
O nouă mișcare seismică s-a produs în România, astăzi! În ce zonă a fost înregistrată și ce spun specialiștii
iamsport.ro
Atac devastator la Cătălin Moroșanu: ”Eu mi-am făcut numele în ring, tu la TV, pe chiloțăreală! Nu te compari cu mine”
MediaFlux
Românii care pot primi a 13-a pensie, dar și o pensie minimă de 600 de euro. Care sunt condițiile și cine beneficiază
stirilekanald.ro
UPDATE Zi decisivă pentru Călin Georgescu! Fostul candidat la prezidențiale află dacă va fi judecat pentru tentativă de lovitură de stat