Câte ceşti de cafea pe zi te pot îngrăşa

Numeroase studii au arătat că a bea puţină cafea pe zi este un obicei benefic sănătăţii, dar prea multă strică! Mai ales, pentru siluetă!
Romania TV
30 mai 2013, 06:57
Câte ceşti de cafea pe zi te pot îngrăşa

Cercetatorii australieni au descoperit ca cinci cesti de cafea pe zi pot duce la obezitate. Cafeaua contine acid clorogenic, care este un anumit tip de polifenol, substanta considerata a fi antioxidant.

Polifenolul, in cantitati moderate, ajuta organismul la eliminarea toxinelor si la accelerarea arderilor metabolice, dar prea mult polifenol de tipul acidului clorogenic gasit in cafea duce la rezistenta la insulina si face ca metabolismul sa arda mai greu caloriile.

Rezultatele studiului efectuat de un grup de cercetatori australieni au fost publicate in revista de specialitate „Journal of Agricultural and Food Chemistry”.

„Mai mult cercetari au aratat ca consumul de cafea scade riscul aparitiei diabetului zaharat de tip 2. Aceste studii au inclus in analiza si cafeaua fara cofeina, fapt ce sugereaza ca beneficiile provin de la compusi prezenti in cafea, dar diferiti de cofeina. Tinand cont de acest lucru, am studiat efectul pe care polifenolii, antioxidanti gasiti in cafea, dar si in cea si in anumite fructe, precum prunele, il au asupra organismului uman”, spune profesorul Kevin Croft, de la Universitatea de Vest din Australia.

Continuarea pe Lyla.ro.

Citeşte şi Cum să faci CAFEAUA PERFECTĂ

DailyBusiness
Mihai Daniel Dragu, expert in drone, vine cu o ipoteză șocantă. Drona care a explodat în portul Constanța a fost permanent în controlul ucrainenilor
Spynews
Fostă concurentă de la Mireasa, mamă pentru a doua oară. Ce nume a ales pentru fiica ei
Fanatik.ro
Au transferat un internațional care-l „umilește” pe Tamaș la consumul de alcool, iar fanii au intrat în panică: „Ascundeți băutura din oraș!”
Capital.ro
Regula care poate aduce bani în plus la pensie. Totul începe cu 100 de lei pe lună. Dan Sulică: Este aur curat
Playtech.ro
Trucul folosit de hoteluri pentru a-i face pe turiști să cheltuie mai mult. Mulți nu își dau seama
Adevarul
Pîslaru: 40% dintre români la vârsta activă nu lucrează - și cel mai greu abia urmează, când se pensionează decrețeii
wowbiz.ro
Ultimele imagini cu saxofonistul Memiș Selciuc în viață! Ce a apucat să spună înainte să se prăbușească: „Cine știe când…”
Economica.net
Un nou model Dacia. Va fi electric şi nu e Spring
kanald.ro
Carnagiu pe autostrada M1 din Ungaria. Opt persoane și-au pierdut viața după ce un șofer ar fi adormit la volan, iar un microbuz s-a lovit de un convoi
iamsport.ro
”Am vrut să fac un bine!”. Trădare la FCSB: jucătorul a fost dat afară de antrenorul pentru care a girat la Gigi Becali
MediaFlux
Eugen Tomac, adevărul despre o alianță cu AUR și anularea alegerilor prezidențiale din 2024. „Cetățenii au dreptul să cunoască”
stirilekanald.ro
VIDEO PNL a decis să nu susțină guvernul Tomac. Ilie Bolojan: „Nu are puterea să continue reformele necesare”
Cupa Mondială 2026 – program, favorite, noutăți