Ai urmat un regim de slăbire? Consumul de cafea contribuie la menţinerea greutăţii

Menținerea greutății după un regim de slăbire este adesea cea mai complicată parte a întregului proces de scădere în greutate. Un nou studiu pune în evidență rolul cafelei în păstrarea siluetei, scrie marți metronews.fr.
Alina Costache
25 nov. 2015, 06:56
Ai urmat un regim de slăbire? Consumul de cafea contribuie la menţinerea greutăţii

Cei care au ținut un regim de slăbire știu ce însemnătate are lupta cu kilogramele, dar și mai greu este să menții greutatea obținută în timpul regimului după încheierea dietei. Problema stabilizării greutății este adesea spinoasă și în majoritatea cazurilor procesul de slăbire eșuează în această fază.

Modificarea obiceiurilor alimentare pe timp îndelungat este cheia reușitei, iar un studiu german publicat în revista European Journal of Clinical Nutrition încearcă să demonstreze cum poate fi cafeaua un mijloc pentru menținerea greutății la care se ajunge după un regim de slăbire.

Pentru studiul desfășurat de o echipă de la Școala de Medicină din Hanovra au fost recrutate 494 de persoane, bărbați și femei, toate aceste persoane țineau o dietă. Au fost examinate obiceiurile lor alimentare înainte, în timpul și după pierderea în greutate.

Cercetarea a arătat că cei care au băut cafea și-au menținut mai bine greutatea. Oamenii de știință au observat că persoanele care au reușit cel mai bine să își mențină greutatea după un regim, contrar celorlalte, beau regulat cafea, câte două-patru cești pe zi. Se știa deja că un bun element pentru pierderea greutății este cafeina. Cei care consumă cafea au un indice de masă corporală (IMC) mai scăzut decât cei ce se feresc de licoarea neagră. Este totuși prima oară că este identificat clar rolul cafelei în menținerea greutății după un regim de slăbire. O cantitate prea mare nu servește însă la nimic, ci este chiar dăunătoare pentru sănătate, cercetătorii recomandând să nu se depășească patru cești pe zi, încheie metronews.fr.

Citeşte şi Îţi place să bei cafea? Nu ar trebui să o bei niciodată în combinaţia aceasta

DailyBusiness
Scandal în Parlament pe legea integrității. USR, PSD și PNL și-au aruncat acuzații dure în plen
Spynews
Meteorologii ANM au anunțat cum va fi vremea la început de toamnă. La ce temperaturi să ne așteptăm
Fanatik.ro
Cum a câștigat Dinamo pe Giulești și unde a pierdut Pancu duelul cu Campos. Cifrele Wyscout
Capital.ro
Câinii pot prelua obiceiurile pisicilor. Cum se schimbă comportamentul când trăiesc împreună
Playtech.ro
Topul celor mai scumpe cartiere din România. Un oraş ocupă opt poziții în top 10, prețurile au trecut de 5.500 de euro/mp
Adevarul
Farul, lumina care veghează de milenii drumul oamenilor mării: de la hangiul Toma Radicevic care ardea seu la farul genovez ridicat de englezi. Povestea simbolului vandalizat de sovietici
wowbiz.ro
Nepotul lui Mircea Rednic a murit cu câteva ore înainte de nuntă! Marius Totolici s-a stins în somn la doar 37 de ani. Ce a arătat autopsia?
Economica.net
Un nou model Dacia. Va fi electric şi nu e Spring
kanald.ro
O nouă dronă a fost doborâtă pe teritoriul României. Ministrul Apărării a făcut anunțul
iamsport.ro
A fost descoperită comunicarea dintre un jucător important din România și mafia pariurilor: ”Mail direct!”
MediaFlux
Mercur trigon Saturn are loc pe 17 august 2026. Cele cinci zodii care vor fi influențate direct de fenomenul astrologic
stirilekanald.ro
UPDATE Zi decisivă pentru Călin Georgescu! Fostul candidat la prezidențiale află dacă va fi judecat pentru tentativă de lovitură de stat