Alimente care îmbunătăţesc circulaţia şi previn formarea cheagurilor de sânge

Portocalele, ardeiul iute sau sau usturoiul sunt câteva dintre remediile naturale și eficiente pentru îmbunătățirea circulației.
Alina Costache
10 dec. 2017, 14:57
Alimente care îmbunătăţesc circulaţia şi previn formarea cheagurilor de sânge

1. Usturoi. Un cățel de usturoi pe zi scade nivelul colesterolului rău și îl crește pe cel al colesterolului bun, prevenind bolile de inimă. Mai multe studii au dezvăluit că usturoiul este foarte eficient și în normalizarea tensiunii arteriale și îmbunătățirea circulației sangvine, scrie doctorulzilei.ro.

2. Ardei iute. Acționează și ca stimulator pentru circulația sângelui, detoxifiant, antiinflamator sau calmant împotriva durerilor musculare. Pentru că are capacitatea de a îmbunătăți circulația sâgelui, ardeiul iute este folosit în numeroase tratamente naturiste care neceasită acest lucru. Calitățile lui au fost confirmate și de cercetările științifice, care au relevat potențialul vasodilatator și ajutorul dat în tratarea anginei. Îmbunătățirea circulației ajută la reducerea durerilor musculare sau de încheieturi, vindecarea țesuturilor deteriorate, o mai bună absorție a nutrienților și o mai mare eficiență a mecanismelor de detoxifiere.

3. Cacao. Conține mai mulți antioxidanți decât fructele de pădure, vinul roșu sau ceaiul verde și negru. ai nevoie de doar 20 g de cacao pe zi pentru a-ți îmbunătăți sănătatea inimii și pentru a reduce riscul de infarct și de accident vascular cerebral. Îmbunătățește circulația și previne formarea cheagurilor de sânge.

4. Gingko Biloba are un efect natural de fluidificare a sângelui, fiind des folosită în afecţiunile venoase. Previne agregarea trombocitelor şi formarea cheagurilor de sânge şi are un efect tonifiant asupra sistemului venos.

5. Kiwi. Cercetătorii de la Universitatea Oslo au descoperit că persoanele care mănâncă două-trei kiwi pe zi au un risc mai scăzut să dezvolte cheaguri de sânge. Kiwi scade și nivelul colesterolului.

6. Portocale. Vitmina C joaca un rol important în subțierea sângelui, iar portocalele, alături de alte citrice, pot fi incluse ușor în alimentația ta zilnică. În plus, vitamina C întărește vasele capilare și previne depunerile de grăsimi în interiorul vaselor sanguine.

Citeşte şi Sfaturi pentru o alimentaţie sănătoasă în funcţie de zodie

DailyBusiness
Scandal în Parlament pe legea integrității. USR, PSD și PNL și-au aruncat acuzații dure în plen
Spynews
Meteorologii ANM au anunțat cum va fi vremea la început de toamnă. La ce temperaturi să ne așteptăm
Fanatik.ro
Conduce clubul din arest! Omul lui Putin și-a înființat partid din închisoare și a vrut să fie prim-ministrul Armeniei
Capital.ro
Curs valutar vineri, 14 august. Cât valorează euro și dolarul înainte de weekend. BNR a publicat noile cotații
Playtech.ro
Curent mai scump din toamnă, presiune pe gaze și căldură la iarnă. Ce se pregătește pentru facturile românilor
Adevarul
Testul auto care a împărțit internetul. „Să le suspende permisele celor care au greșit!” Care este ordinea corectă de trecere
wowbiz.ro
„Am intrat în metastază” Alina Pușcău, anunț cutremurător înainte să intre în operație! Vedeta a transmis un mesaj emoționant fanilor
Economica.net
Un nou model Dacia. Va fi electric şi nu e Spring
kanald.ro
Premiu record la Loto 6/49. Un român a câștigat peste 10 milioane de euro cu un bilet de doar 8,50 lei
iamsport.ro
Uluitor! Fostul atacant din SuperLiga zbura mii de kilometri doar ca să se tundă: ”Este iluzia că acel salariu vine la infinit”
MediaFlux
 CFR Cluj intră oficial în insolvență! Jurnalistul Liviu Alexa a anunțat informația încă de la final de iulie
stirilekanald.ro
UPDATE Zi decisivă pentru Călin Georgescu! Fostul candidat la prezidențiale află dacă va fi judecat pentru tentativă de lovitură de stat