Băuturile carbogazoase fără zahăr pot provoca infarctul, iar cele cu zahăr afectează ficatul

O doză de băutură carbogazoasă consumată zilnic creşte riscul producerii unui atac cerebral sau infarct. Aceasta este concluzia la care au ajuns cercetătorii de la Universitatea din Miami.
Romania TV
01 feb. 2012, 16:01
Băuturile carbogazoase fără zahăr pot provoca infarctul, iar cele cu zahăr afectează ficatul

În urma studiilor, cercetătorii americani au stabbilit că 43 la sută dintre cei care consumă bauturi carbogazoase fără zahăr sunt predispuşi la boli de inimă şi boli vasculare, informează Romania TV.

Studii anterioare au arătat că băuturile răcoritoare ce conţin îndulcitori în cantităţi mari provoacă afecţiuni ale ficatului similare cu cele cauzate de alcoolismul cronic. Studiul a fost făcut pe o durată de zece ani în care cercetătorii au observat peste 2500 de persoane.

DailyBusiness
Mihai Daniel Dragu, expert in drone, vine cu o ipoteză șocantă. Drona care a explodat în portul Constanța a fost permanent în controlul ucrainenilor
Spynews
Fostă concurentă de la Mireasa, mamă pentru a doua oară. Ce nume a ales pentru fiica ei
Fanatik.ro
Răzvan Lucescu, negocieri bombă cu unul dintre cele mai mari cluburi din Golf! Dorit în locul lui Roberto Mancini, care va prelua naţionala Italiei
Capital.ro
Misterul prețurilor în supermarketuri: de ce la unele alimente cresc, iar la altele scad
Playtech.ro
Cât te costă acum să deții o casă în România. Lista completă a taxelor și impozitelor din 2026
Adevarul
Glumele românilor după erorile GPS din București: „Stăteam pe canapea și îmi zice că eram pe pista de la Băneasa. Ne pregăteam să decolăm”
wowbiz.ro
Imagini greu de privit de la înmormântarea lui Alexandru Neacșu! Medicul rezident găsit mort la Spitalul Floreasca a fost condus pe ultimul drum: „O mare durere”
Economica.net
Un nou model Dacia. Va fi electric şi nu e Spring
kanald.ro
BREAKING NEWS Un motociclist de 26 de ani și-a pierdut viața după ce a intrat într-un tramvai, pe un bulevard din București
iamsport.ro
Cine e membrul Generației de Aur care le citea versete din Biblie despre Armaghedon și adulter colegilor: ”Bă, dacă are ăsta dreptate?!”
MediaFlux
Rusia face noi amenințări la adresa României. Motivul: o eventuală unire cu Republica Moldova
stirilekanald.ro
(P) Fibre și bacterii bune: care este diferența și cum le alegi corect pentru tranzitul intestinal  
Cupa Mondială 2026 – program, favorite, noutăți