BENEFICIILE vişinelor pentru sănătate

Visinele sunt fructe pline de nutrienti si antioxidanti, avand numeroase beneficii pentru sanatate.
Filip Stan
14 iun. 2017, 20:34
BENEFICIILE vişinelor pentru sănătate

Previn cancerul. Pe langa Vitamina C si antocianine, visinele mai contin trei tipuri de chimicale care sunt cunoscute, in nenumarate studii, pentru beneficiile pe care le aduc impotriva transformarii celulelor, transformare ce duce la cancer. Alcoolul perilic, compusul chimic limonene, precum si acidul elagic sunt substantele cu ajutorul carora te poti proteja de cancerul de sani, de plamani, ficat, piele sau colon.

Scad nivelul colesterolului. Consumate cu moderatie, visinele impiedica acumularea grasimilor in ficat si scad nivelul colesterolului rau (LDL) din sange. Acest lucru se intampla datorita fibrelor si antioxidantilor continuti de visine. Unul dintre acestia din urma este quercetina, un tip de flavonoid extrem de puternic care previne depunerea grasimilor pe vasele de sange si impiedica astfel aparitia atacului de cord.

Continut bogat de antioxidanti. Visinele sunt pline de antioxidanti, in special de antocianine, acele fitochimicale responsabile cu pigmentarea in culoarea rosie. In plus, antocianinele au un bun efect antiinflamator, incurajand circulatia sangelui si contribuind la echilibrarea sistemului nervos.

Combat insomnia. Mananca 10 sau 20 de visine imediat dupa masa de seara si inainte sa te duci la culcare si nu vei mai avea probleme cu somnul. Poti alterna cu un pahar din suc de visine. Secretul sta in melatonina, un hormon care te ajuta sa ai un somn odihnitor, descoperit de cercetatori in visine.

Te ajuta sa slabesti. Spre deosebire de cirese, visinele contin mai putin zahar decat acestea. Ele sunt recomandate in curele de slabire si datorita potasiului care te ajuta sa arzi mai repede caloriile si iti ofera energia optima pentru buna functionare a organismului. Consumul de visine ajuta si la indepartarea grasimilor de pe abdomen si de pe talie, 100 de grame continand numai 60 de calorii.

Citeşte şi Cinci motive pentru care e bine să consumăm cireşe

DailyBusiness
Scandal în Parlament pe legea integrității. USR, PSD și PNL și-au aruncat acuzații dure în plen
Spynews
Taifunul Dolphin lovește Japonia! Sute de mii de oameni, evacuați, iar peste 500 de zboruri au fost anulate
Fanatik.ro
Marius Mitran, despre Odiseea Universității Craiova: „Noduri, semne și ratări”
Capital.ro
Mașini interzise în Europa. Lista completă a țărilor și orașelor în care nu mai au voie să circule autoturismele Euro 3, Euro 4 sau Euro 5. Care este situația din România
Playtech.ro
Cum îți faci bagajul fără să plătești taxe suplimentare la avion. Trucurile folosite de călătorii experimentați
Adevarul
Eclipsa de Soare din 12 august 2026, spectacol rar la apus. Adrian Șonka: „O imagine pe care poate nu o vezi niciodată în viață”
wowbiz.ro
„Am intrat în metastază” Alina Pușcău, anunț cutremurător înainte să intre în operație! Vedeta a transmis un mesaj emoționant fanilor
Economica.net
Un nou model Dacia. Va fi electric şi nu e Spring
kanald.ro
O nouă mișcare seismică s-a produs în România, astăzi! În ce zonă a fost înregistrată și ce spun specialiștii
iamsport.ro
Atac devastator la Cătălin Moroșanu: ”Eu mi-am făcut numele în ring, tu la TV, pe chiloțăreală! Nu te compari cu mine”
MediaFlux
Românii care pot primi a 13-a pensie, dar și o pensie minimă de 600 de euro. Care sunt condițiile și cine beneficiază
stirilekanald.ro
UPDATE Zi decisivă pentru Călin Georgescu! Fostul candidat la prezidențiale află dacă va fi judecat pentru tentativă de lovitură de stat