Cafeaua reduce riscul de apariţie a cancerului de piele

Consumul regulat de cafea reduce riscul de apariţie a unui tip de cancer al pielii, afirmă autorii unui studiu, care acreditează ideea că această băutură posedă într-adevăr proprietăţi anticanceroase.
Romania TV
29 oct. 2011, 09:41
Cafeaua reduce riscul de apariţie a cancerului de piele

Potrivit unor studii anterioare, cafeaua contribuie şi la scăderea riscului de tumori canceroase la prostată şi la nivelul colului uterin, informează Mediafax.

Femeile care beau mai mult de trei ceşti de cafea pe zi beneficiază de o scădere a riscului de apariţie a bazaliomului (carcinom bazocelular) cu 20%, comparativ cu femeile care consumă puţină cafea sau chiar deloc, mai spu autorii studiului.

Pentru bărbaţi, care par să beneficieze mai puţin de acest efect protector, din motive deocamdată necunoscute, consumul a cel puţin trei ceşti de cafea pe zi reduce riscul de cancer al pielii cu cel puţin 9%.

DailyBusiness
Scandal în Parlament pe legea integrității. USR, PSD și PNL și-au aruncat acuzații dure în plen
Spynews
Taifunul Dolphin lovește Japonia! Sute de mii de oameni, evacuați, iar peste 500 de zboruri au fost anulate
Fanatik.ro
Marius Mitran, despre Odiseea Universității Craiova: „Noduri, semne și ratări”
Capital.ro
Mașini interzise în Europa. Lista completă a țărilor și orașelor în care nu mai au voie să circule autoturismele Euro 3, Euro 4 sau Euro 5. Care este situația din România
Playtech.ro
Cum îți faci bagajul fără să plătești taxe suplimentare la avion. Trucurile folosite de călătorii experimentați
Adevarul
Eclipsa de Soare din 12 august 2026, spectacol rar la apus. Adrian Șonka: „O imagine pe care poate nu o vezi niciodată în viață”
wowbiz.ro
„Am intrat în metastază” Alina Pușcău, anunț cutremurător înainte să intre în operație! Vedeta a transmis un mesaj emoționant fanilor
Economica.net
Un nou model Dacia. Va fi electric şi nu e Spring
kanald.ro
O nouă mișcare seismică s-a produs în România, astăzi! În ce zonă a fost înregistrată și ce spun specialiștii
iamsport.ro
Atac devastator la Cătălin Moroșanu: ”Eu mi-am făcut numele în ring, tu la TV, pe chiloțăreală! Nu te compari cu mine”
MediaFlux
Românii care pot primi a 13-a pensie, dar și o pensie minimă de 600 de euro. Care sunt condițiile și cine beneficiază
stirilekanald.ro
UPDATE Zi decisivă pentru Călin Georgescu! Fostul candidat la prezidențiale află dacă va fi judecat pentru tentativă de lovitură de stat