Cafeaua verde te ajută să slăbeşti?

Cercetările arată că acidul clorogenic care se găsește în boabele de cafea inhibă acumularea de lipide viscerale, are proprietăți antiinflamatoare și cardiovasculare de protecție și crește sensibilitatea la insulină. În plus, extractul de cafea verde are o cantitate mai mică de cofeină în comparație cu cafeaua neagră. 
Alina Costache
12 iul. 2017, 08:45
Cafeaua verde te ajută să slăbeşti?

Ce efecte are cafeaua verde

Grație capacității de ardere a grăsimilor, cafeaua verde a fost inițial sugerată de Dr. Oz în anul 2012, ca supliment care te ajută să slăbești. Pe lângă afirmațiile doctorului, au existat și mărturiile unor persoane care au slăbit în medie 8 kilograme în 22 de săptămâni. 

Spusele lor se bazau pe cercetările efectuate de doctorul Joe Vinson de la Universitatea Scranton din Pennsylvania, unde 16 femei și bărbați care prezentau dificultăți în slăbire, au urmat un astfel de plan dietetic, iar rezultatele au fost uimitoare.

Aceștia  au consumat  2-3 căni de cafea verde pe zi, timp de 22 de săptămâni, au respectat o dietă sănătoasă și au practicat sport regulat. La finalul experimentului rezultatele au fost uimitoare. Fiecare persoană a slăbit aproximativ 8 kilograme. Deși doctorul nu știe cum anume acționează cafeaua verde în organism, se pare ca acidul clorogenic care se găsește în boabele de cafea verde poate avea un rol important.

După cum am spus mai sus, cafeaua verde conține acid clorogenic, care ține sub control nivelul de zahăr din sânge, inhibă senzația de foame și topește grăsimile. O ceașcă de cafea verde îi va oferi organismului o cantitate mare de antioxidanți, care vor lupta cu kilogramele nedorite și celulita. În plus, cafeaua verde reglează metabolismul și acționează ca un tonic pentru activitatea cerebrală, reducând stresul oxidativ cu 12-16% și procesul de îmbătrânire.

Când trebuie să bei cafea verde

Cafeaua trebuie băută zilnic, cu o jumătate de oră înainte de masă, preferabil dimineață sau la prânz. Niciodată nu trebuie s-o bei seara, pentru că ai putea avea probleme cu somnul. În primele zile, s-ar putea să te simți amețită, deoarece boabele verzi scad nivelul de glicemie. Dar organismul se obișnuiește după câteva zile. Cafeaua verde a devenit una dintre cele mai populare băuturi incluse în dietă.

Indicații:

Cafeaua verde nu este recomandată persoanelor care suferă de afecțiuni cardiovasculare, hipertiroidie, boli digestive, diabet, tulburări neurologice. În plus, nici femeile care sunt însărcinate sau alăptează, nu ar trebui s-o bea. Este important să ceri părerea unui medic înainte de a începe să consumi cafeaua.

Motive pentru care corpul tău are nevoie de ceai verde

DailyBusiness
Scandal în Parlament pe legea integrității. USR, PSD și PNL și-au aruncat acuzații dure în plen
Spynews
Meteorologii ANM au anunțat cum va fi vremea la început de toamnă. La ce temperaturi să ne așteptăm
Fanatik.ro
Culisele succesului lui David Popovici: a intrat în istoria Campionatelor Europene! Fotoreportaj Fanatik de la cursa de AUR de la Paris
Capital.ro
Te poate costa 1.730 de lei fără să-ți dai seama. Greșeala pe care mulți șoferi o fac zilnic
Playtech.ro
Curent mai scump din toamnă, presiune pe gaze și căldură la iarnă. Ce se pregătește pentru facturile românilor
Adevarul
Radu Drăgușin, detalii teribile despre accidentarea care aproape i-a încheiat cariera: „Multă durere, am învățat să merg din nou!”
wowbiz.ro
„Am intrat în metastază” Alina Pușcău, anunț cutremurător înainte să intre în operație! Vedeta a transmis un mesaj emoționant fanilor
Economica.net
Un nou model Dacia. Va fi electric şi nu e Spring
kanald.ro
Șoferul care a provocat tragedia din Brașov, plasat sub control judiciar. Ce i-au interzis procurorii
iamsport.ro
Mihai Rotaru a spus ce pachet de acțiuni deține, de fapt, la Universitatea Craiova: ”Pot să rămân și cu mai puțin!”
MediaFlux
Tradiții și obiceiuri pentru ziua de 15 august. Ce este interzis să faci de Adormirea Maicii Domnului
stirilekanald.ro
UPDATE Zi decisivă pentru Călin Georgescu! Fostul candidat la prezidențiale află dacă va fi judecat pentru tentativă de lovitură de stat