Ce păţeşti dacă bei prea multă cafea

Cafeaua, lichidul minune pe care unii il critica, in timp ce altii il adora. Cafeaua face rau inimii, da ulcer si te agita, spun unii cercetatori. Cafeaua are antioxidanti, protejeaza impotriva maladiei Parkinson, tine depresia departe la femei si cancerul de prostata la barbati si protejeaza atat barbatii, cat si femeile de atacurile de cord, vin contraargumentele din partea altor cercetatori.
Alina Costache
28 mai 2014, 20:12
Ce păţeşti dacă bei prea multă cafea

Cine obisnuieste sa bea doua-trei si chiar mai multe cesti de cafea pe zi, nu se mai poate bucura de beneficiile licorii. Insa, ca orice in viata, lucrurile sunt mai complicate decat par la prima vedere. Cafeina, dar si celelalte substante din cafea au atat parti bune cat proaste, iar efectul general depinde de cum se anihileaza unul pe celalalt.

VEZI SI: Dieta cu cafea verde te scapă de 8 kilograme: Află cum poţi pierde rapid în greutate

Cantitatea de cafeina din cafea variaza in functie de boabe, de cum au fost prajite dar si de alti factori, insa media este de 100 mg la o cantitate de 225 g de cafea. O ceasca de ceai contine doar jumatate de cafeina. Inclusiv cafeaua decofeinizata contine putina cafeina, 2-4 mg la o ceasca. Doza letala de cafeina este de 10 g, echivalentul a 100 de cesti.

Citeste mai mult pe sfatulparintilor.ro

DailyBusiness
Mihai Daniel Dragu, expert in drone, vine cu o ipoteză șocantă. Drona care a explodat în portul Constanța a fost permanent în controlul ucrainenilor
Spynews
Fostă concurentă de la Mireasa, mamă pentru a doua oară. Ce nume a ales pentru fiica ei
Fanatik.ro
Lovitură pentru Universitatea Craiova! Jucătorul dorit de Mihai Rotaru a semnat până în 2029 cu altă echipă
Capital.ro
Regula care poate aduce bani în plus la pensie. Totul începe cu 100 de lei pe lună. Dan Sulică: Este aur curat
Playtech.ro
Hainele din cauza cărora nu ţi se permite accesul în avion. La ce să fii atent vara aceasta când pleci în concediu
Adevarul
Prințul Louis a furat din nou spectacolul la Trooping the Colour. Gesturile sale au devenit virale
wowbiz.ro
Ultimele imagini cu saxofonistul Memiș Selciuc în viață! Ce a apucat să spună înainte să se prăbușească: „Cine știe când…”
Economica.net
Un nou model Dacia. Va fi electric şi nu e Spring
kanald.ro
Carnagiu pe autostrada M1 din Ungaria. Opt persoane și-au pierdut viața după ce un șofer ar fi adormit la volan, iar un microbuz s-a lovit de un convoi
iamsport.ro
De ce nu și-ar fi atins legenda Stelei ”cu tehnica extraordinară” potențialul: ”Putea să fie la un nivel foarte ridicat!”
MediaFlux
Fără CASS, dar și pensii și indemnizații mai mari. Anunțul zilei
stirilekanald.ro
VIDEO PNL a decis să nu susțină guvernul Tomac. Ilie Bolojan: „Nu are puterea să continue reformele necesare”
Cupa Mondială 2026 – program, favorite, noutăți