Ce se întâmplă în corpul tău când consumi băuturi acidulate. Nu te vei mai atinge de ele după ce vei citi pericolele

Tu stii ce se intampla in corpul tau cand consumi bauturi acidulate? Cu toate ca acestea ne racoresc si avem senzatia ca ne hranesc, pentru ca multe dintre ele scad pofta de mancare sanatoasa si o creste pe cea de tip fast-food, acestea reprezinta un pericol pentru buna functionare a organismului.
Iulian Tudor
29 mart. 2017, 08:48
Ce se întâmplă în corpul tău când consumi băuturi acidulate. Nu te vei mai atinge de ele după ce vei citi pericolele

Dincolo de colorantii despre care stim cu totii ca sunt nesanatosi, chiar si bauturile acidulate asa-zis dietetice contin fosfati sau acid fosforic, scrie teotrandafir.com. Acesti fosfati cresc durata de conservare a sucurilor si le imbunatatesc aroma.

Citeşte şi Maladia provocată de băuturile carbogazoase face tot mai multe victime

Conform mai multor studii realizate in ultimii ani de cercetatorii mai multor tari europene, sucurile acidulate trebuie consumate cu moderatie spre deloc. Aceste bauturi colorate si extrem de aromate pot duce la osteoporoza. Colorantii si celelalte chimicale ataca oasele si mananca din dinti. Nivelurile de acid fosforic diminueaza din calciu si ataca gingiile.

Culoarea maro a multor sucuri acidulate provine de la colorantii artificiali. Cei doi aditivi periculosi pentru sanatate sunt metilimidazolul-2 si metilimidazolul-4. Tot aceste substante sunt responsabile de aparitia cariilor.

Citeşte şi Top 10 alimente care pot produce cancer şi top 10 alimente care previn cancerul

Nu doar consumul de bauturi alcoolice distruge ficatul, ci si al bauturilor acidulate. Aportul excesiv de zahar afecteaza celulele si instaleaza treptat diabetul. De asemenea, zaharul in exces conduce la obezitate, noteaza healthyfoodteam.com.

Specialistii avertizeaza ca o singura doza de suc colorat pe zi creste riscul de a suferi de diabet zaharat de tip 2. Acest tip de suc este periculos si pentru buna functionare a sangelui si a inimii. De asemenea, cresterea de zahar in sange a fost asociata cu dementa si producerea bolii Alzheimer.

DailyBusiness
Scandal în Parlament pe legea integrității. USR, PSD și PNL și-au aruncat acuzații dure în plen
Spynews
Meteorologii ANM au anunțat cum va fi vremea la început de toamnă. La ce temperaturi să ne așteptăm
Fanatik.ro
Veste proastă pentru Universitatea Craiova! S-a accidentat și nu va juca la Galați. Exclusiv
Capital.ro
Președinta CCR răspunde după controversa privind întâlnirea cu Ilie Bolojan. Simina Tănăsescu respinge „ferm și categoric” speculațiile
Playtech.ro
Motivul pentru care poţi observa o panglică galbenă prinsă de clanţa uşii. Mesajul pe care vor să îl transmită proprietarii
Adevarul
„Ce salariu v-ar mulțumi în Botoșani?” Răspunsurile care au devenit virale: „Până în 30.000 de lei. Mai exact? 50.000”
wowbiz.ro
„Am intrat în metastază” Alina Pușcău, anunț cutremurător înainte să intre în operație! Vedeta a transmis un mesaj emoționant fanilor
Economica.net
Un nou model Dacia. Va fi electric şi nu e Spring
kanald.ro
Un incident cumplit a avut loc în apropierea Capitalei. O mașină a fost strivită între două camioane
iamsport.ro
Scouterii vin la derby-ul Rapid - Dinamo! Grameni, pe radarul unei echipe din Europa League. Există interes și pentru Alex Dobre
MediaFlux
Weekendul 15-16 august este influențat de ecourile Eclipsei de Soare în Leu. Ce se întâmplă cu zodiile de foc
stirilekanald.ro
UPDATE Zi decisivă pentru Călin Georgescu! Fostul candidat la prezidențiale află dacă va fi judecat pentru tentativă de lovitură de stat