Cheagurile de sânge apărute după administrarea vaccinului AstraZeneca au mai făcut o victimă. Un model britanic a murit în Cipru, după prima doză

Stephanie Dubois, un model britanic, în vârstă de 39 de ani, a murit într-un spital din Cipru din cauza unui cheag de sânge, după ce şi-a făcut vaccinul anti-covid cu AstraZeneca.

25 mai 2021, 18:28
Cheagurile de sânge apărute după administrarea vaccinului AstraZeneca au mai făcut o victimă. Un model britanic a murit în Cipru, după prima doză

Prietenii şi colegii au identificat-o pe femeie drept Stephanie Dubois, un model britanic care se stabilise de cinci luni în Cipru. Aceasta a suferit o hemoragie cerebrală şi a intrat în comă, iar duminică a fost declarat decesul, după cum scrie Daily Mail.

Anterior internării, modelul britanic a scris pe reţelele de socializare că se simte rău după ce şi-a făcut prima doză de vaccin anti-Covid, cu serul AstraZeneca. Pe 14 mai, Dubois ea a postat pe Facebook că s-a trezit „tremurând toată”, cu dureri de articulaţii, ameţeli, dureri de cap şi dificultăţi de respiraţie. Ulterior, Stephanie a fost spitalizată într-o unitate de terapie intensivă a Spitalului General din Nicosia, după ce a prezentat simptome de formare a unor cheaguri de sânge.

Citeşte şi EMA examinează cazurile de tromboză apărute după administrarea vaccinului Johnson & Johnson şi un nou efect secundar al serului AstraZeneca

Agenţia Europeană a Medicamentului (EMA) urmează să desfăşoare propria anchetă, a anunţat un purtător de cuvânt al organizaţiei serviciilor de sănătate din Cipru, Charalambos Charilaou. În total, autorităţile cipriote anchetează în prezent patru cazuri de tromboză – trei la pacienţi care au fost vaccinaţi cu o primă doză de vaccin AstraZeneca şi unul vaccinat cu o primă doză de vaccin anticovid Pfizer-BioNTech.

Citeşte şi Cum putem recunoaşte dacă avem tromboză. Simptomele la care trebuie să fim atenţi dacă ne-am vaccinat cu serul AstraZeneca!

Cei care s-au vaccinat cu prima doza a serului de la Astrazeneca este necesar să consulte imediat un medic în caz că apar următoarele semne: dificultățile de respirație, durere în piept, umflarea picioarelor, dureri abdominale persistente, dureri puternice de cap sau vedere în ceață. Alte reacții adverse ar mai fi: petele mici apărute sub piele la locul injecției sau vânătăile în alte parti decât la locul injecției.


loading...