Dana Rogoz, blocată pe aeroport la întoarcerea din vacanţă: „La poarta de îmbarcare am aflat că locurile noastre au fost anulare”

Vacanţa în Bali a Danei Rogoz s-a încheiat cu peripeţii. Vedeta a rămas blocată pe aeroport alături de familia ei, după ce compania aeriană le-a anulat, din greşeală, locurile din avion.

20 aug. 2022, 11:44

Dana Rogoz, blocată pe aeroport la întoarcerea din vacanţă. Actriţa a avut parte de un concediu de vis în Bali alături de familia ei, însă drumul de întoarcere în Bucureşti a fost o adevărată aventură.

Dana Rogoz, blocată pe aeroport: Mai mult am ras, decat ne-am enervat

Citeşte şi Cum arată fiul vitreg al Danei Rogoz. Barbu are 20 de ani şi locuieşte în Elveţia

Vedeta a povestit pe reţelele de socializare cum a reuşit să rămână pe aeroportul din Frankfurt împreună cu Radu şi cei trei copii.

„Vacanta noastra s-a incheiat. A fost minunat! Oho, si cat timp am avut sa ma gandesc la ea pe drumul de intoarcere spre casa Trebuia sa zburam Singapore – Doha – Bucuresti. Si din cauza plecarii cu mare intarziere din Singapore, compania ne-a spus ca vom pierde conexiunea din Doha si ca va trebui sa zburam prin Frankfurt, cu o intarziere la destinatie de aproximativ 12 ore.

Dar aventurile nu s-au oprit aici. Avionul cu care plecam din Doha s-a pus in miscare, dar dupa 2 ture pe pista a trebuit sa se intoarca, pentru ca un pasager avea o urgenta medicala. Pasagerul a coborat si dupa o ora intarziere, in care am ramas pe scaunele noastre, avionul a plecat intr-un final spre Frankfurt.

Dar cea mai mare surpriza am avut-o acolo! La poarta de imbarcare pentru zborul spre Bucuresti am aflat ca locurile noastre au fost anulate, dintr-o eroare a companiei. Cum nu mai exista niciun alt zbor spre tara, ni s-a asigurat cazarea peste noapte, intr-un hotel din aeroport.

De dimineata, la 9:45, pe 18 august, ne-am suit in avion spre casa. Culmea e ca nu vom dormi acasa in prima noapte, ci la Alexandria, unde ar fi trebuit sa ajungem deja, la festivalul Ideo Ideis, daca zborurile ar fi mers conform planului initial. Vreau doar sa va asigur ca mai mult am ras, decat ne-am enervat. Mai ales in Frankfurt, cand am fost singurii romani veniti de la Singapore, care am ramas la sol.

P.S. Cea mai simpatica a fost Lia, cand noi ne agitam in fata biroului Qatar Airways din Frankfurt, explicandu-le cum ne-am trezit fara locuri in avionul propus de ei ca solutie pentru ajungerea in tara. Lia intelesese ca sunt ceva probleme cu avionul, asa ca tot repeta afectata: „Napoi Bali! Napoi Bali acum!” Ea voia sa ne intoarcem in Bali, unde ne era tuturor bine Astea sunt detaliile unei vacante cu care ramai in suflet peste ani”, a povestit actriţa pe reţelele de socializare.

Citeşte şi Fiica Danei Rogoz a cucerit internauţii. Imaginea care a devenit virală: „Radu şi cu mine nici nu ştim cum să reacţionăm”