Două românce au tras spaima vieții lor în Catania, în noaptea dintre ani. „Aproape am fost împușcate de mafia siciliană în seara de Revelion”

Două românce au trăit spaima vieții lor în Sicilia, în noaptea dintre ani. Au călătorit 24 de ore fără să aibă cazare, iar într-o noapte distracția și buna dispoziție le-au fost umbrite de focuri de armă.

05 ian. 2024, 18:01

Elena și Bianca au făcut mai multe video-uri pentru Tik Tok pentru a împărtăși experiența lor cu urmăritorii. Au plecat din București spre Sicilia în data de 31 decembrie și plănuiseră să meargă la concertul din Piazza Duomo. Nu aveau cazare și prea multe planuri fiindcă au vrut să fie cât se poate de spontane.

„Aproape am fost împușcate de mafia siciliană în seara de Revelion. În cazul în care nu ați văzut videoclipul anterior, eu și Elena am făcut o nebunie în seara de Revelion: am plecat cu avionul până în Sicilia, 24 de ore fără cazare. Și uite așa ne-am început noi călătoria pe data de 31 în Otopeni, așteptând avionul către Sicilia.

Cele două ore cu avionul le-am petrecut dormind, iar prima chestie pe care am făcut-o când ne-am dat jos a fost să ne completăm lecțiile de Duolingo și să mergem să ne luăm apă pentru că este important să fim hidratate. Nu de alta, dar după am fost și ne-am luat și alcool, trebuia să fim echilibrate”, spun fetele.

Citește și Crimă șocantă în Sicilia! Două românce au fost găsite moarte la câteva sute de metri distanță una de alta

Planul era simplu. Voiau să meargă în Piazza de Duomo din Catania, la concert, și apoi mai vedeau ele ce era de făcut pe acolo. Totul le-a fost dat peste cap, însă.

„Planul era foarte simplu: mergem la concertul din Piazza de Duomo și după mai vedem noi ce facem. Dar pentru că nu am putut să intrăm cu băuturile, a trebuit să stăm pe o bordură să le terminăm. Și am stat afară să ne bem băuturile până când efectiv s-a închis intrarea respectivă și nu mai putem să o luăm pe acolo. Dar, din fericire, ne-a explicat cineva în italiană că trebuie să găsim o biserică și să facem stânga pe la biserica aia. Avem un treasure hunt: găsește biserica. Doamne ajută să intrăm și noi la petrecere.

Am rămas uimite când am văzut cât de mare era coada la intrare. Nu vă exagerez se împingea lumea de zici că se dădea ceva gratis. Dar măcar ne-am împrietenit cu oameni de acolo, cât așteptam. După 40 de minute am reușit într-un final să intrăm. Prietena mea Elena a avut parte și de o surpriză: a fost cerută în căsătorie de un egiptean pe Google translate. Muzica și atmosfera au fost foarte drăguțe, iar la miezul nopții au început focurile de artificii.

Din păcate, tovarășii noștri egipteni au plecat imediat după focurile de artificii, dar pentru că viața de noapte în Catania este excepțională. ne-am împrietenit cu niște bunici italieni. Foarte adorabili. Cu ei și alte persoane foarte întâmplătoare am dansat până la ora 2 jumătate dimineața. Atunci s-a terminat petrecerea în piață, așa că am plecat să ne luăm ceva de mâncare”, au povestit ele.

@bianca__sis Răspunde lui @mariamsk3 Fără doar și poate, cele 24h petrecute în seara de Revelion în Sicilia au fost crazy. Ne-am distrat cu cel puțin 3 grupuri de oameni, am supraviețuit mafiei siciliene, am vizitat prieteni și am văzut superbul oraș Catania, vulcanul Etna și festivitățile de Anul Nou din Piazza del Duomo. Voi ce ați făcut în seara de Revelion? #2024 #calatorestecumine #biancasis_tips #longervideos ♬ sunet original – Bianca Sis🌺 Travel expert

La un moment dat, au auzit focuri de armă și acela a fost momentul în care au stras o adevărată sperietură.

„Pentru că excursia noastră a avut doar momente neașteptate, în timp ce așteptam să ne luăm niște jeleuri, am dat de un grup de trei băieți din Slovacia, cu care am ajuns să ne petrecem tot restul serii. Elena a pus un pariu cu băieții că dacă îi bate la flotări, trebuie să ne cumpere jeleuri.

Pentru că prietena mea este o campioană, băieții chiar ne-au cumpărat jeleuri. De fapt, băieții au fost atât de impresionați de noi încât pe tot parcursul serii ne-au cumpărat absolut tot ce am vrut. Nici măcar nu puteam noi să bem atât de mult pe cat voiau ei să ne cumpere. Din nefericire, a trebuit să părăsim barul destul de repede, pentru că unul dintre băieți din grup aproape a fost împușcat”, explică românca.

Citește și România este cu un pas mare în Schengen, urmează trecerea la euro. Când vor primi românii salarii în euro, anunţ oficial de la ministrul Câciu

„Avem și poza să dovedim: alea din mâna mea sunt gloanțele.”, a arătat una dintre fete la cameră o poză dintr-un telefon.

Totuși, au decis să continue petrecerea în Catania.

„După, am făcut singurul lucru pe care îl puteam face având în vedere că nu aveam cazare, ne-am întors în Piazza de Dumo și am continuat petrecerea. Am hrănit niște pisoi maidanezi cu resturile de mâncare pe care le aveam de acasă și am discutat.

Pe la 6 dimineața ne-am dus la o cafenea să ne mai trezim puțin și bineînțeles că noi nu am plătit nimic. După i-am convins pe băieți să mergem pe plajă. Doar doi dintre ei au rămas, al treilea care era să fie împușcat a plecat acasă, dar trăiește, e bine. După încă o oră pe plajă în care am făcut poze și am râs, băieții au obosit și au zis că pleacă. Dar înainte să facă asta, i-am sorcovit ca la români. Și au plecat împreună gândindu-se la cea mai smecheră seară de Revelion pe care probabil au avut-o vreodată.

După ce ne-am luat la revedere de la ei, ne-am culcat pe plajă în timp ce admiram vulcanul Etna. După ce ne-am odihnit puțin, am plecat către primul McDonald unde ne-am spălat pe ochi și ne-am aranjat iar. Cu toate că aveam 2 ore dormite în ultimele 48 de ore, am plecat la plimbare prin oraș, pentru că este superb și ar fi fost păcat să nu îl vizităm.

După am fost la un restaurant și am luat-o iar la pas pe seară prin oraș, când am aflat că zborul nostru a fost decalat cu 3 ore. Așa că la final am cinstit un pahar de vin pentru cele 24 de ore geniale în Catania și am moțăit în aeroport până când ne-a venit zborul și ne-am întors acasă”, au mai povestit fetele.