Este confirmat: Alcoolul poate declanşa 7 tipuri diferite de cancer! Consumă responsabil!

Probabil ai auzit că un pahar de bere sau un vin roșu este bun pentru tine și sănătatea ta! Dar un studiu recent a descoperit că sticla zilnică de bere sau vin nu este atât de nevinovată, până la urmă! Da, iar experții spun că relația dintre alcool și cancer nu mai poate fi negată! Citește materialul de mai jos și află mai multe despre această descoperire!
Alina Costache
07 aug. 2016, 07:29
Este confirmat: Alcoolul poate declanşa 7 tipuri diferite de cancer! Consumă responsabil!

Un studiu recent a descoperit o legătură între consumul de alcool și 7 tipuri diferite de cancer, inclusiv cancer de sân, de colon și cancer la ficat.

Șeful Departamentului de Medicină Preventivă de la Universitatea Otago din Noua Zeelandă și autorul principal al studiului, Jennie Connor, a declarat: „Da, toți ar trebui să știți că există dovezi puternice că alcoolul cauzează cancer de orofaringe, laringe, esofag, ficat, colon, rect și sân „. Jennie a spus că substanța poate provoca și cancer de piele, de prostată și cancer pancreatic. De asemenea, este de menționat faptul că riscul de cancer din cauza alcoolului este dependența de doză, ceea ce înseamnă că cu cât mai mult bei pe săptămână, cu atât mai mare este riscul. Experții recomandă ca femeile să bea 1 băutură alcoolică pe zi sau mai puțin, în timp ce bărbații ar trebui să rămână sub 2 pe zi. Alte organe afectate includ ovare, stomac, uter, vezica urinară și rinichi, precum și sistemul limfatic.

Cum se declanșează cancerul din cauza alcoolului, afli pe elli.ro

DailyBusiness
Scandal în Parlament pe legea integrității. USR, PSD și PNL și-au aruncat acuzații dure în plen
Spynews
Darius de la Mireasa a spus adevărul despre împăcarea cu Alexandru. Ce s-a întâmplat, de fapt, între cei doi 
Fanatik.ro
„Vacanță plătită!”. Marius Șumudică a răbufnit în direct despre dezastrul de la CFR Cluj: „Zero metri de sprint 3 meciuri la rând!”
Capital.ro
Social-democrații își mențin poziția privind legea hidrocentralelor. Replica lui Sorin Grindeanu pentru Nicușor Dan: Nu își permite nimeni să dea ordine PSD-ului
Playtech.ro
Ce trebuie schimbat la Cernavodă pentru ca reactoarele să nu mai depindă atât de mult de nivelul Dunării. Soluția indicată de directorul centralei
Adevarul
Trei dintre cele mai înfricoșătoare eclipse solare din istorie. Haosul care a izbucnit după întunecarea cerului și fenomenul care a oprit un război
wowbiz.ro
„Am intrat în metastază” Alina Pușcău, anunț cutremurător înainte să intre în operație! Vedeta a transmis un mesaj emoționant fanilor
Economica.net
Un nou model Dacia. Va fi electric şi nu e Spring
kanald.ro
Trei copii au rămas orfani în urma incidentului rutier din Corbii Mari! Șoferul nu avea permis și ar fi condus băut
iamsport.ro
Scandalos: Becali nu e singurul! Fostul campion al României a numit alți 4 finanțatori din SuperLiga care se bagă peste antrenor: ”Știu 100%! Nu era așa înainte”
MediaFlux
Horoscop 13 august. Zi cu ghinion pentru unele zodii! Cine trebuie să fie atent la bani, certuri și decizii greșite
stirilekanald.ro
UPDATE Zi decisivă pentru Călin Georgescu! Fostul candidat la prezidențiale află dacă va fi judecat pentru tentativă de lovitură de stat