Femeile care mănâncă citrice prezintă un risc mai mic de atac cerebral

Femeile care consumă în mod regulat citrice, mai ales portocale şi grepfruit-uri, prezintă un risc mai mic să facă un atac cerebral, potrivit unui studiu american citat de AFP.
Romania TV
24 feb. 2012, 19:14
Femeile care mănâncă citrice prezintă un risc mai mic de atac cerebral

Scopul cercetării a fost studierea efectelor flavonoidelor, substanţe prezente îndeosebi în fructe, legume, ciocolata neagră şi vinul roşu, asupra sănătăţii, potrivit agerpres.ro. Concluzia a fost că femeile care mâncâncă cantităţi mai mari de portocale şi grepfruit-uri, inclusiv suc din aceste fructe, riscă cu 19% mai puţin să facă un atac cerebral.

„Se ştie că flavonoidele asigură un anumit tip de protecţie prin intermediul unor mecanisme ca îmbunătăţirea funcţiilor vaselor sanguine sau un efect anti-inflamator”, a declarat Aedin Cassidy, profesor de nutriţie la Facultatea de Medicină a Universităţii East Anglia (Marea Britanie).

DailyBusiness
Mihai Daniel Dragu, expert in drone, vine cu o ipoteză șocantă. Drona care a explodat în portul Constanța a fost permanent în controlul ucrainenilor
Spynews
Fostă concurentă de la Mireasa, mamă pentru a doua oară. Ce nume a ales pentru fiica ei
Fanatik.ro
Lovitură pentru Universitatea Craiova! Jucătorul dorit de Mihai Rotaru a semnat până în 2029 cu altă echipă
Capital.ro
Banii cash se schimbă complet. Se pregătește o revoluție a numerarului. Bancnotele viitorului au fost deja prezentate
Playtech.ro
Hainele din cauza cărora nu ţi se permite accesul în avion. La ce să fii atent vara aceasta când pleci în concediu
Adevarul
Prințul Louis a furat din nou spectacolul la Trooping the Colour. Gesturile sale au devenit virale
wowbiz.ro
Ultimele imagini cu saxofonistul Memiș Selciuc în viață! Ce a apucat să spună înainte să se prăbușească: „Cine știe când…”
Economica.net
Un nou model Dacia. Va fi electric şi nu e Spring
kanald.ro
Carnagiu pe autostrada M1 din Ungaria. Opt persoane și-au pierdut viața după ce un șofer ar fi adormit la volan, iar un microbuz s-a lovit de un convoi
iamsport.ro
De ce nu și-ar fi atins legenda Stelei ”cu tehnica extraordinară” potențialul: ”Putea să fie la un nivel foarte ridicat!”
MediaFlux
Se dau 540 lei în plus la pensie. Iată cum se pot obține banii
stirilekanald.ro
VIDEO PNL a decis să nu susțină guvernul Tomac. Ilie Bolojan: „Nu are puterea să continue reformele necesare”
Cupa Mondială 2026 – program, favorite, noutăți