Gustarea delicioasă care îţi taie pofta de mâncare şi te ajută să te menţii în formă

Pentru că aveam tendinţa de a consuma multe calorii între mese, oamenii de ştiinţă sugerează că am putea consuma o gustare care să ne ajute să ne controlăm apetitul, şi anume migdalele.
Alina Costache
28 oct. 2013, 17:55
Gustarea delicioasă care îţi taie pofta de mâncare şi te ajută să te menţii în formă

Potrivit rezultatelor unui nou studiu, oamenii care au adăugat 43 de grame de migdale în dieta zilnică au declarat că şi-au redus senzaţia de foame şi că au consumat mai puţine alimente în timpul zilei, scrie descopera.ro.

Acest lucru sugerează că migdalele ar putea fi o alegere bună pentru gustări, mai ales în cazul indivizilor care sunt îngrijoraţi de greutatea lor. În ciuda faptului că şi-au adăugat 250 de calorii în dietă, nu s-a observat nicio schimbare în aportul lor energetic total„, a declarat Richard Mattes, profesor de nutriţie de la Universitatea Purdue.

În plus, după o lună de la începerea studiului s-a observat că participanţii nu luaseră în greutate.

„Proteinele, compoziţia de grăsimi nesaturate, fibrele”, toate joacă un rol, susţine Mattes. În plus, migdalele sunt sărace în carbohidraţi, care tind să ne stimuleze apetitul.

Un alt factor important este mestecatul. Studiile au indicat că dacă nu mestecăm bine migdalele, o parte dintre calorii trec direct prin noi, nedigerate.

CITEŞTE ŞI DIETA cu SUPĂ DE PUI. Cum să slăbeşti rapid în orice sezon

Mai mult, cercetări anterioare au demonstrat că migdalele ajută la creşterea senzaţiei de saţietate, atât în cazul oamenilor care au o greutate normală, cât şi în rândul celor predispuşi la îngrăşare.

Acum, Mattes spune că noua observaţie este aceea că „migdalele sunt chiar mai bune în controlul apetitului atunci când sunt consumate ca gustare”. Echipa sa de specialişti a observat că atunci când migdalele erau consumate ca gustare ele reduceau mai mult apariţia senzaţiei de foame, comparativ cu situaţiile în care ele făceau parte din masa propriu-zisă.

DailyBusiness
Scandal în Parlament pe legea integrității. USR, PSD și PNL și-au aruncat acuzații dure în plen
Spynews
Mihaela Borcea, în doliu! A murit tatăl ei: "S-a oprit o parte din lumea mea…”
Fanatik.ro
„Vacanță plătită!”. Marius Șumudică a răbufnit în direct despre dezastrul de la CFR Cluj: „Zero metri de sprint 3 meciuri la rând!”
Capital.ro
Social-democrații își mențin poziția privind legea hidrocentralelor. Replica lui Sorin Grindeanu pentru Nicușor Dan: Nu își permite nimeni să dea ordine PSD-ului
Playtech.ro
Cât economisești într-un an cu panouri fotovoltaice dacă ai aer condiționat. Calcul pentru o familie care locuiește la casă
Adevarul
Trei dintre cele mai înfricoșătoare eclipse solare din istorie. Haosul care a izbucnit după întunecarea cerului și fenomenul care a oprit un război
wowbiz.ro
„Am intrat în metastază” Alina Pușcău, anunț cutremurător înainte să intre în operație! Vedeta a transmis un mesaj emoționant fanilor
Economica.net
Un nou model Dacia. Va fi electric şi nu e Spring
kanald.ro
Trei copii au rămas orfani în urma incidentului rutier din Corbii Mari! Șoferul nu avea permis și ar fi condus băut
iamsport.ro
Scandalos: Becali nu e singurul! Fostul campion al României a numit alți 4 finanțatori din SuperLiga care se bagă peste antrenor: ”Știu 100%! Nu era așa înainte”
MediaFlux
Horoscop 13 august. Zi cu ghinion pentru unele zodii! Cine trebuie să fie atent la bani, certuri și decizii greșite
stirilekanald.ro
UPDATE Zi decisivă pentru Călin Georgescu! Fostul candidat la prezidențiale află dacă va fi judecat pentru tentativă de lovitură de stat