Încă un deces după vaccinarea cu AstraZeneca. O femeie a murit din cauza cheagurilor de sânge

O femeie din Australia a murit din cauza cheagurilor de sânge apărute după ce s-a vaccinat cu AstraZeneca. Potrivit autorităţilor, în Australia au fost raportate 48 de cazuri de tromboză.

10 iun. 2021, 11:46
Încă un deces după vaccinarea cu AstraZeneca. O femeie a murit din cauza cheagurilor de sânge
Încă un deces după vaccinarea cu AstraZeneca. O femeie a murit din cauza cheagurilor de sânge

Încă un deces după vaccinarea cu AstraZeneca. Este vorba despre o femeie în vârstă de 52 de ani, din statul australian New South Wales. Potrivit jurnaliştilor de la The Guardian, acesta este al doilea deces provocat de cheagurile de sânge formate după vaccinarea cu AstraZeneca.

Încă un deces după vaccinarea cu AstraZeneca

Citeşte şi Cheagurile de sânge apărute după vaccinurile AstraZeneca şi Johnson&Johnson pot fi prevenite. Ce soluţii au găsit cercetătorii

Femeia în vârstă de 52 de ani ar fi mutir din cauta unui cheag de sânge în creier, afecțiune cunoscută drept tromboza sinusurilor venoase. Primul caz a fost raportat în Australia în luna aprilie. De atunci, medicii australieni au identificat zeci de alte posibile cazuri de tromboză, pe baza situațiilor similare raportate în alte părți ale lumii.

Din fericire, cele mai multe cazuri sunt tratate cu succes, iar rata mortalității scade.

„Tratamentul este bine stabilit și nu este ceva ce omoară întotdeauna pacientul. Știm după ce să ne uităm și, dacă suntem conștienți de existența acestui sindrom, poate fi tratat, iar tratamentul este avansat”, spune dr. Indu Singh, profesor de hematologie la Griffith University, potrivit Antena3.

Până acum, autorităţile din Australia au raportat 48 de cazuri de tromboză, dintre care 35 confirmate iar 13, probabile. 31 de pacienți au fost externați iar 15 sunt în continuare în spital, dintre care unul în stare critică.

Doi pacienți au murit.

Până acum, numărul dozelor de vaccin administrate în Australia până în prezent este de 3,6 milioane.

Cum putem recunoaşte dacă avem tromboză. Simptomele la care trebuie să fim atenţi dacă ne-am vaccinat cu serul AstraZeneca!

Agenția Europeană a Medicamentului a venit cu o serie de recomandări. Pe listă sunt trecute semnele la care ar trebui să fie atenți cei care au optat pentru vaccinul AstraZeneca.Cei care s-au vaccinat cu prima doza a serului de la Astrazeneca este necesar să consulte imediat un medic în caz că apar următoarele semne.

Printe simptome se află: dificultățile de respirație, durere în piept, umflarea picioarelor, dureri abdominale persistente, dureri puternice de cap sau vedere în ceață.

Alte reacții adverse ar mai fi: petele mici apărute sub piele la locul injecției sau vânătăile în alte parti decât la locul injecției.

Acestea ar putea fi semnele unei tromboze care pot apărea în primele doua săptămâni după vaccinare.

Citeşte şi Încă o ţară renunţă definitiv la vaccinul AstraZeneca


loading...
Partenerii noștri