Mănânci prea repede? Vezi ce rişti!

Persoanele care mănâncă prea repede își cresc riscul de a suferi de diabet, potrivit unui studiu efectuat de cercetătorii lituanieni.
Romania TV
09 mai 2012, 08:47
Mănânci prea repede? Vezi ce rişti!

În cadrul studiului, oamenii de știință au împărțit voluntarii în două grupuri: cei din primul grup sufereau de diabet, în timp ce restul erau sănătoși, potrivit clicksanatate.ro.

Rezultatele cercetării arată că persoanele care terminau repede de mâncat erau de 2,5 ori mai predispuse de a suferi de diabet zaharat de tip 2, spre deosebire de cei care mâncau mai lent.

De asemenea, voluntarii care sufereau de diabet aveau un indice de masă corporală mai mare, în comparație cu persoanele din al doilea grup.

DailyBusiness
Scandal în Parlament pe legea integrității. USR, PSD și PNL și-au aruncat acuzații dure în plen
Spynews
Meteorologii ANM au anunțat cum va fi vremea la început de toamnă. La ce temperaturi să ne așteptăm
Fanatik.ro
„Argentinienii l-ar înjura pe Messi?” Editorial din tribune despre Baiaram și relația complicată cu mulți dintre fanii Universității Craiova
Capital.ro
Pensie mai mare după o victorie în instanță împotriva Casei de Pensii. Judecătorii au obligat instituția să emită o nouă decizie de pensionare
Playtech.ro
Curent mai scump din toamnă, presiune pe gaze și căldură la iarnă. Ce se pregătește pentru facturile românilor
Adevarul
Radu Drăgușin, detalii teribile despre accidentarea care aproape i-a încheiat cariera: „Multă durere, am învățat să merg din nou!”
wowbiz.ro
„Am intrat în metastază” Alina Pușcău, anunț cutremurător înainte să intre în operație! Vedeta a transmis un mesaj emoționant fanilor
Economica.net
Un nou model Dacia. Va fi electric şi nu e Spring
kanald.ro
Șoferul care a provocat tragedia din Brașov, plasat sub control judiciar. Ce i-au interzis procurorii
iamsport.ro
Mihai Rotaru a spus ce pachet de acțiuni deține, de fapt, la Universitatea Craiova: ”Pot să rămân și cu mai puțin!”
MediaFlux
Tradiții și obiceiuri pentru ziua de 15 august. Ce este interzis să faci de Adormirea Maicii Domnului
stirilekanald.ro
UPDATE Zi decisivă pentru Călin Georgescu! Fostul candidat la prezidențiale află dacă va fi judecat pentru tentativă de lovitură de stat