Mâncarea de la fast-food conţine prea multă sare

Preparatele din fast-food-uri conţin foarte multă sare, depăşind limitele normale, potrivit unui nou studiu.
Romania TV
19 apr. 2012, 17:57
Mâncarea de la fast-food conţine prea multă sare

Cercetările au fost efectuate în mai multe ţări din Europa şi America, în şase companii fast-food, Burger King, Domino’s Pizza, Kentucky Fried Chicken, McDonald’s, Pizza Hut şi Subway. Preparatele analizate au fost hamburgeri, carne de pui, pizza, salate, sandwich-uri şi cartofi prăjiţi franţuzeşti, potrivit adevarul.ro.

Experţii avertizează că ă un nivel ridicat de sare în mâncare duce la hipertensiune arterială, dar şi la alte afecţiuni care pot provoca moartea consumatorului.

DailyBusiness
Scandal în Parlament pe legea integrității. USR, PSD și PNL și-au aruncat acuzații dure în plen
Spynews
Meteorologii ANM au anunțat cum va fi vremea la început de toamnă. La ce temperaturi să ne așteptăm
Fanatik.ro
Gigi Becali a primit ofertă de 50 milioane euro să vândă FCSB și Palatul! Cine e „miliardarul fără chip” care a făcut propunerea. Exclusiv
Capital.ro
Semnal îngrijorător pentru economie. Radu Georgescu avertizează că deficitul de cont curent a crescut puternic: Toate agențiile spun că este cel mai mare risc
Playtech.ro
Cum reușește Bulgaria să ieftinească carburanții, în timp ce România are printre cele mai mari prețuri din regiune
Adevarul
„Ce salariu v-ar mulțumi în Botoșani?” Răspunsurile care au devenit virale: „Până în 30.000 de lei. Mai exact? 50.000”
wowbiz.ro
„Am intrat în metastază” Alina Pușcău, anunț cutremurător înainte să intre în operație! Vedeta a transmis un mesaj emoționant fanilor
Economica.net
Un nou model Dacia. Va fi electric şi nu e Spring
kanald.ro
Ultimul drum pentru o familie din Mureș! Părinții de 27 și 30 de ani și copilul lor de 3 ani și-au pierdut viața într-un incident dezastruos
iamsport.ro
Mihai Rotaru a spus ce pachet de acțiuni deține, de fapt, la Universitatea Craiova: ”Pot să rămân și cu mai puțin!”
MediaFlux
Tradiții și obiceiuri pentru ziua de 15 august. Ce este interzis să faci de Adormirea Maicii Domnului
stirilekanald.ro
UPDATE Zi decisivă pentru Călin Georgescu! Fostul candidat la prezidențiale află dacă va fi judecat pentru tentativă de lovitură de stat