Ouăle, recomandate în dieta gravidelor

Oul este renumit pentru a fi un aliment complet, dar cantitatea pe care ar trebui să o consume un om zilnic este supusă la numeroase dezbateri. Însă un lucru este cert: femeile însărcinate ar trebui să includă oul în regimul lor alimentar.
Romania TV
09 mai 2012, 07:01
Ouăle, recomandate în dieta gravidelor

Recomandarea vine că urmare a unui studiu efectuat de cercetătorii Universității Cornell care au stabilit că o substanță din ou, denumită colină, reduce riscul de a dezvolta diabet sau hipertensiune.
 
Oamenii de știință au stabilit că 930 de miligrame de colină primite zilnic reduc cu 33% concentrația de cortisol, hormonul stresului, din organismul bebelușilor. La acest studiu au participat femei aflate în al treilea trimestru de sarcină.

Citeşte mai mult pe Lyla.ro.

DailyBusiness
Mihai Daniel Dragu, expert in drone, vine cu o ipoteză șocantă. Drona care a explodat în portul Constanța a fost permanent în controlul ucrainenilor
Spynews
Fostă concurentă de la Mireasa, mamă pentru a doua oară. Ce nume a ales pentru fiica ei
Fanatik.ro
Dronele FBI au ajuns în mâinile teroriștilor. Amenințare pentru Cupa Mondială: ”Chiar nu ne plac unele dintre echipe”
Capital.ro
Se schimbă regulile pentru permisul auto. Se impun interdicții la volan. Măsura care îi vizează pe șoferii seniori
Playtech.ro
Unde sunt cele mai ieftine apartamente din Europa. Topul orașelor care atrag tot mai mulți cumpărători
Adevarul
Pîslaru: 40% dintre români la vârsta activă nu lucrează - și cel mai greu abia urmează, când se pensionează decrețeii
wowbiz.ro
Ultimele imagini cu saxofonistul Memiș Selciuc în viață! Ce a apucat să spună înainte să se prăbușească: „Cine știe când…”
Economica.net
Un nou model Dacia. Va fi electric şi nu e Spring
kanald.ro
Carnagiu pe autostrada M1 din Ungaria. Opt persoane și-au pierdut viața după ce un șofer ar fi adormit la volan, iar un microbuz s-a lovit de un convoi
iamsport.ro
Domeniul în care și-a pierdut banii fostul campion cu FCSB: ”E cam grav ce s-a întâmplat”
MediaFlux
Sute de lei pensie suplimentară. Milioane de pensionari o pot încasa dacă depun actele
stirilekanald.ro
VIDEO PNL a decis să nu susțină guvernul Tomac. Ilie Bolojan: „Nu are puterea să continue reformele necesare”
Cupa Mondială 2026 – program, favorite, noutăți