Studiu: Hrana de tip fast-food ne face depresivi

Hrana hipercalorică de tip fast-food sau junk food nu numai că ne face supraponderali sau chiar obezi, ci dăunează şi sănătăţii mintale, provocându-ne depresie.  
Romania TV
02 apr. 2012, 20:43
Studiu: Hrana de tip fast-food ne face depresivi

Un studiu al cercetătorilor spanioli a scos la iveală faptul că un consum constant de produse hipercalorice, bogate în grăsimi trans, cum sunt meniurile de tip fast food de genul hambuger, hotdog sau pizza, sporeşte cu până la 51% şansele de a ne provoca depresie, comparativ cu consumul ocazional sau chiar evitarea completă a consumului unor astfel de alimente.

„Cu cât consumi mai mult fast food, cu atât creşte riscul de a face depresie”, a avertizat Almudena Sanchez-Villegas, coordonatorul studiului realizat de cercetătorii de la Universităţile spaniole Las Palmas de Gran Canaria şi Granada.

În afară de problemele de sănătate, persoanele care consumă hrană de tip fast food riscă mai mult să nu îşi găsească un partener şi sunt mai puţin active comparativ cu cele care mănâncă sănătos, a mai arătat studiul specialiştilor spanioli, care a fost publicat în Journal Public Health Nutrition. 

Studiul a fost realizat, pe o perioadă de şase luni, pe un eşantion de 8.964 de subiecţi care au fost diagnosticaţi cu depresie sau care luau pastile antidepresive.


 

 

DailyBusiness
Scandal în Parlament pe legea integrității. USR, PSD și PNL și-au aruncat acuzații dure în plen
Spynews
Meteorologii ANM au anunțat cum va fi vremea la început de toamnă. La ce temperaturi să ne așteptăm
Fanatik.ro
Cum a câștigat Dinamo pe Giulești și unde a pierdut Pancu duelul cu Campos. Cifrele Wyscout
Capital.ro
Câinii pot prelua obiceiurile pisicilor. Cum se schimbă comportamentul când trăiesc împreună
Playtech.ro
Topul celor mai scumpe cartiere din România. Un oraş ocupă opt poziții în top 10, prețurile au trecut de 5.500 de euro/mp
Adevarul
Farul, lumina care veghează de milenii drumul oamenilor mării: de la hangiul Toma Radicevic care ardea seu la farul genovez ridicat de englezi. Povestea simbolului vandalizat de sovietici
wowbiz.ro
Nepotul lui Mircea Rednic a murit cu câteva ore înainte de nuntă! Marius Totolici s-a stins în somn la doar 37 de ani. Ce a arătat autopsia?
Economica.net
Un nou model Dacia. Va fi electric şi nu e Spring
kanald.ro
O nouă dronă a fost doborâtă pe teritoriul României. Ministrul Apărării a făcut anunțul
iamsport.ro
A fost descoperită comunicarea dintre un jucător important din România și mafia pariurilor: ”Mail direct!”
MediaFlux
Mercur trigon Saturn are loc pe 17 august 2026. Cele cinci zodii care vor fi influențate direct de fenomenul astrologic
stirilekanald.ro
UPDATE Zi decisivă pentru Călin Georgescu! Fostul candidat la prezidențiale află dacă va fi judecat pentru tentativă de lovitură de stat