STUDIU NOU! Ce se întâmpla dacă bei vin roşu în fiecare seară

Se stie ca alcoolul dauneaza grav sanatatii insa, consumat cu masura, el poate fi chiar benefic. Mai ales daca vorbim despre vin rosu.
Filip Stan
20 nov. 2018, 13:44
STUDIU NOU! Ce se întâmpla dacă bei vin roşu în fiecare seară

Vinul are mai mult alcool decat o bere, insa are mai multi antioxidanti. Ba, mai mult, de curand, cercetatorii au descoperit ca un pahar de vin rosu inainte de culcare te ajuta sa dai jos din surplusul de kilograme.

Beneficii vin rosu

Cercetatorii de la Universitatea de Stat din Washington si de la Facultatea de Medicina Harvard au descoperit in vinul rosu o substanta – resveratrolul – care contribuie la reducerea dimensiunii celulelor de grasime.

Potrivit acestora, doua pahare de vin rosu inainte de culcare pot reduce cu pana la 70% riscul de obezitate. Oamenii de stiinta spun ca substantele din vin transforma grasimea alba in grasime bej, mai usor de ars.

Citeste continuarea pe SFATULPARINTILOR. RO.

 

 

DailyBusiness
Mihai Daniel Dragu, expert in drone, vine cu o ipoteză șocantă. Drona care a explodat în portul Constanța a fost permanent în controlul ucrainenilor
Spynews
Fostă concurentă de la Mireasa, mamă pentru a doua oară. Ce nume a ales pentru fiica ei
Fanatik.ro
Încă un incident grav înainte de startul Cupei Mondiale! Cinci persoane înjunghiate într-o gară din New York
Capital.ro
Noua lege a pensiilor schimbă regulile. Cine beneficiază de reducerea vârstei de pensionare. Se scad până la 3 ani și 6 luni
Playtech.ro
Bacalaureat 2026. Reguli stricte: ce nu au voie să facă elevii după extragerea biletului
Adevarul
Zelenski și-a schimbat aeroportul de plecare pentru vizitele externe. Liderul ucrainean a utilizat pentru prima dată aeroportul din Chișinău nu pe cel din Polonia
wowbiz.ro
Ce se întâmpla în viața medicului rezident găsit mort la Spitalul Floreasca! Lovitura pe care o primise cu două săptămâni înainte de moarte
Economica.net
Un nou model Dacia. Va fi electric şi nu e Spring
kanald.ro
Drona care a bubuit în Portul Constanța ar fi a Ucrainei! Anunțul făcut de Marina Ucraineană, la scurt timp după eveniment. Reacția președintelui Nicușor Dan
iamsport.ro
U Cluj, șanse mari să își piardă unul dintre cei mai importanți jucători: ”Nu cred că va rămâne la noi”
MediaFlux
Horoscop 8 iunie. Ziua care va schimba viața anumitor zodii
stirilekanald.ro
(P) Fibre și bacterii bune: care este diferența și cum le alegi corect pentru tranzitul intestinal  
Cupa Mondială 2026 – program, favorite, noutăți