E alertă în Sănătate. Un medic vaccinat a murit din cauza COVID. Avea doar 36 de ani!

Specialiştii din Sănătate sunt în alertă după ce un medic din Statele Unite s-a stins din viaţă din cauza unei reacţii rare a coronavirusului.

20 feb. 2021, 18:18
E alertă în Sănătate. Un medic vaccinat a murit din cauza COVID. Avea doar 36 de ani!

Un medic vaccinat a murit din cauza COVID. Lui Barton Williams i se administrase ambele doze de vaccin fără să ştie că fusese infectat.

Un medic vaccinat a murit din cauza COVID. Avea doar 36 de ani!

Cadrul medical din SUA a murit din cauza unei complicaţii a Covid, după ce s-a vaccinat cu ambele doze, fără să ştie că fusese infectat. Barton Williams în vârstă de 36 de ani, era chirurg ortoped la un spital din America. Nu ştia că fusese infectat şi la fel ca celelalte cadre medicale, s-a vaccinat. A făcut un test PCR la spital care a ieşit negativ.

La distanţă de trei săptămâni de la doza de rapel s-a internat şi la trei zile de la internare a murit. În corpul său au fost găsiţi anticorpi specifici infecţiei cu coronavirus şi nu cei produşi de vaccin. Medicul său spune că cel mai probabil a murit din cauza unui sindrom inflamator şi nu din cauza vaccinului. Reacţia rară este o consecinţă Covid-19, care fusese deja observată la aproape 20 de adulţi cu acest virus.

Moartea acestuia a stârnit o serie de zvonuri online despre faptul că vaccinul anti-covid este periculos.

De altfel, o asistentă de la Institutul de Pneumoftiziologie „Marius Nasta” din Capitală a murit la scurt timp după ce s-a vaccinat anti-Covid cu a doua doză. Evenimentul trist s-a petrecut în urmă cu opt zile, iar informația a fost confirmată și de managerul unității medicale.

„Este o colegă care a luptat de la începutul acestei pandemii împotriva COVID. Aşteptăm rezultatele de la această necropsie medicol-legala. Sunt examene toxicologice şi hipstopatologice a căror durată este mai mare şi sperăm să se lămurească şi acest lucru. Acest vaccin este în continuare în studii clinice şi că profesioniştii din sănătate sunt încurajaţi să raporteze orice fel de reacţie adversă secundară.

Aşteptăm date suplimentare oferite de cei care realizează necropsia în aşa fel încât să fie clarificată cauza decesului. Este în continuare o raportare continuă a reacţiilor adverse. Pot să apară frecvent cefaleea, durere la nivelul locului de injectare, greţuri, insomnie şi paralizie facială care a fost menţionată de mai multe ori în România.

Este greu în acest moment să se spună care este relaţia dintre acel rapel şi decesul pacientei. E încă un semnal de alarmă. Trebuie, ca de fiecare dată atunci când vorbim despre administrarea unui produs medical, să se obţină acel consimţământ informat şi să existe toate datele medicale, în aşa fel încât riscurile să fie reduse la minimum şi în astfel de situaţii”, a spus Tudor Ciuhodaru, eurodeputat PSD, medic la Spitalul Clinic de Urgență ”Nicolae Oblu” din Iași , la RomâniaTv.

Citeşte şi: Asistentă de la Institutul Marius Nasta, moartă acasă după doza de rapel a vaccinului anti-Covid. Avea 55 de ani și nu suferea de alte afecțiuni


loading...