Vrei s-o exciţi la maximum? Dă-i să mănânce acest banal fruct

Mărul, cunoscut pentru conţinutul bogat în vitamine, stimulează apetitul sexual al femeilor, au constatat cercetătorii italieni, care au observat o legătură între intensificarea funcţiei sexuale şi consumul zilnic de mere, informează dailymail.co.uk, citat de Mediafax.
Alina Costache
05 feb. 2015, 16:25
Vrei s-o exciţi la maximum? Dă-i să mănânce acest banal fruct

În cadrul unui experiment, ale cărui rezultate au fost publicate în revista Archives of Gynecology and Obstetrics, oamenii de ştiinţă au testat 731 de femei sănătoase, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 43 de ani.

Participantele la experiment au fost rugate să prezinte un raport al consumului zilnic de mere şi al obiceiurilor lor alimentare.

Apoi acestea au fost împărţite în două grupuri, unul care mânca mere în mod regulat – peste un măr pe zi – şi altul care nu consuma mere zilnic.

După aceea, participantele la studiu au fost rugate să completeze un chestionar intitulat „Indexul funcţiei sexuale a femeii/ Female Sexual Function Index” (FSFI).

Chestionarul a inclus 19 întrebări referitoare la activitatea sexuală a participantelor la studiu, inclusiv frecvenţa şi satisfacţia generală.

Cercetătorii au descoperit că femeile care consumau un măr pe zi au obţinut un scor FSFI mai mare, ceea ce indică faptul că merele au contribuit la creşterea plăcerii sexuale.

Potrivit studiului, consumul regulat de mere a crescut gradul de lubrifiere şi funcţia sexuală, cercetătorii explicând acest lucru ca urmare a faptului că merele conţin florizin.

Florizinul este un compus care este asemănător cu un hormon feminin, estradiolul, care joacă un rol important în excitarea sexuală.

„Acest studiu sugerează o relaţie potenţială între consumul zilnic de mere şi o sexualitate îmbunătăţită în rândul populaţiei noastre feminine”, se precizează în studiul cercetătorilor italieni.

DailyBusiness
Mihai Daniel Dragu, expert in drone, vine cu o ipoteză șocantă. Drona care a explodat în portul Constanța a fost permanent în controlul ucrainenilor
Spynews
Fostă concurentă de la Mireasa, mamă pentru a doua oară. Ce nume a ales pentru fiica ei
Fanatik.ro
Sondaj INSCOP. Cine cred românii că va fi golgheterul CM 2026
Capital.ro
Se schimbă calculele pentru pensii. Decizia intră în vigoare de la 1 iulie. Cum va fi influențat stagiul de cotizare
Playtech.ro
Hainele din cauza cărora nu ţi se permite accesul în avion. La ce să fii atent vara aceasta când pleci în concediu
Adevarul
Cele mai înfiorătoare castele din Transilvania. Locuri desprinse parcă din „Dosarele X”, cu secrete întunecate
wowbiz.ro
Ultimele imagini cu saxofonistul Memiș Selciuc în viață! Ce a apucat să spună înainte să se prăbușească: „Cine știe când…”
Economica.net
Un nou model Dacia. Va fi electric şi nu e Spring
kanald.ro
Carnagiu pe autostrada M1 din Ungaria. Opt persoane și-au pierdut viața după ce un șofer ar fi adormit la volan, iar un microbuz s-a lovit de un convoi
iamsport.ro
De ce nu și-ar fi atins legenda Stelei ”cu tehnica extraordinară” potențialul: ”Putea să fie la un nivel foarte ridicat!”
MediaFlux
Horoscop financiar pentru weekendul 13-14 iunie 2026. Cele patru zodii care vor primi o sumă mare de bani
stirilekanald.ro
VIDEO PNL a decis să nu susțină guvernul Tomac. Ilie Bolojan: „Nu are puterea să continue reformele necesare”
Cupa Mondială 2026 – program, favorite, noutăți