Vişinele – medicamentul inimii şi arterelor

Noile studii efectuate pe şoareci demonstrează că vişinele proaspete, uscate sau sub formă de suc au multiple efecte benefice asupra cordului şi vaselor de sânge.
Romania TV
28 oct. 2011, 10:44
Vişinele - medicamentul inimii şi arterelor

Trei studii, trei concluzii identice: cine mănâncă în fiecare zi o cantitate de vişine acţionează pozitiv asupra sănătăţii inimii şi arterelor, scrie passionsante.be, citat de Agerpres.

Cercetările, desfăşurate de oameni de ştiinţă de la diferite universităţi americane, au făcut obiectul unor articole difuzate într-o ediţie a FASEB Journal, publicaţie a Federaţiei societăţilor americane de biologie experimentală. Primul studiu stabileşte că un consum zilnic, timp de o lună, a 250 ml de suc de vişine scade semnificativ procesele inflamatorii la persoanele supraponderale sau obeze.

Al doilea studiu, realizat de Universitatea Michigan, a demonstrat că, dacă se adaugă praf de vişine în alimentaţia şoarecilor, animalele sunt mai sănătoase din punct de vedere cardiovascular şi au un nivel mai scăzut de colesterol. Oamenii de ştiinţă au mai constatat că o alimentaţie îmbogăţită cu vişine poate contribui la scăderea grăsimii de pe abdomen.

Al treilea studiu arată că un consum zilnic de 30 g de vişine uscate (adăugate la cereale, iaurt) are efecte cardiovasculare benefice. Secretul se află în antociani, pigmenţii care dau culoarea specifică vişinelor şi care au proprietăţi antioxidante.

DailyBusiness
Mihai Daniel Dragu, expert in drone, vine cu o ipoteză șocantă. Drona care a explodat în portul Constanța a fost permanent în controlul ucrainenilor
Spynews
Fostă concurentă de la Mireasa, mamă pentru a doua oară. Ce nume a ales pentru fiica ei
Fanatik.ro
Scene teribile în Mexic! Un cadavru a fost descoperit lângă baza în care Iranul se pregătește pentru Cupa Mondială
Capital.ro
Regula care poate aduce bani în plus la pensie. Totul începe cu 100 de lei pe lună. Dan Sulică: Este aur curat
Playtech.ro
Cum afli dacă ai datorii la ANAF înainte să primești o somație. Verificarea durează doar câteva minute
Adevarul
Pîslaru: 40% dintre români la vârsta activă nu lucrează - și cel mai greu abia urmează, când se pensionează decrețeii
wowbiz.ro
Ultimele imagini cu saxofonistul Memiș Selciuc în viață! Ce a apucat să spună înainte să se prăbușească: „Cine știe când…”
Economica.net
Un nou model Dacia. Va fi electric şi nu e Spring
kanald.ro
Carnagiu pe autostrada M1 din Ungaria. Opt persoane și-au pierdut viața după ce un șofer ar fi adormit la volan, iar un microbuz s-a lovit de un convoi
iamsport.ro
Nu Hagi, Balaci sau Dobrin! Liță Dumitru, fără echivoc: ”El a fost cel mai mare fotbalist pe care l-a avut România. Valoare mare de tot”
MediaFlux
Anunțul momentului făcut de președintele României!
stirilekanald.ro
VIDEO PNL a decis să nu susțină guvernul Tomac. Ilie Bolojan: „Nu are puterea să continue reformele necesare”
Cupa Mondială 2026 – program, favorite, noutăți