Alimentul minune cu care slăbești în mod sănătos. Ar trebui consumat de toată lumea

Alimentul minune cu care slăbești în mod sănătos. Cercetarea Universităţii din Australia de Sud a constatat că mâncatul a 30 până la 50 de grame de migdale zilnic poatre regla apetitul, ceea ce ar duce la mai puţine calorii consumate în fiecare zi.
Alina Costache
28 nov. 2022, 18:35
Alimentul minune cu care slăbești în mod sănătos. Ar trebui consumat de toată lumea
Alimentul minune cu care slăbești în mod sănătos

Alimentul minune cu care slăbești în mod sănătos. Un pumn de migdale consumat zilnic poate fi cea mai recentă metodă prin care poţi scădea în greutate, sugerează un nou studiu.

Cercetarea, care a examinat atât hormonii care reglează pofta de mâncare, cât şi modul în care migdalele ar putea ajuta la controlul foamei, a descoperit că, în cele din urmă, consumul acestora a dus la aproximativ 300 de calorii mai puţin consumate la următoarea masă.

Citește și: Atenție la acest aliment! Poți avea grave probleme cu inima

Alimentul minune cu care slăbești în mod sănătos

Dr. Sharayah Carter, de la Alliance for Research in Exercise, Nutrition and Activity (ARENA) de la UniSA, a declarat într-un comunicat de presă că migdalele sunt „un instrument” de pierdere în greutate datorită efectului lor săţios – un rezultat al conţinutului de proteine, fibre şi acizi graşi nesaturaţi.

În total, 140 de participanţi au participat la studiul publicat în European Journal of Nutrition. Grupul a fost mixt – bărbaţi şi femei, cu vârste cuprinse între 25 şi 65 de ani, care aveau o greutate stabilă şi erau nefumători.

Participanţii au ţinut post peste noapte, iar apoi au mâncat o gustare alocată aleatoriu de către cercetători: fie migdale, fie un baton de mere coapte care aveau o cantitate echivalentă de energie. Un grup mai mic de participanţi la studiu a consumat o masă tip bufet.

Hormonii de reglare a apetitului participanţilor au fost examinaţi înainte de consumul gustării, precum şi în mai multe intervale de timp după aceasta – la 30, 60, 90 şi 120 de minute după aceea.

În urma mesei, efectele gustării au fost examinate de cercetători pentru a vedea cum a influenţat consumul de calorii în timpul mesei. Ceea ce au descoperit a fost că participanţii care au consumat migdale, spre deosebire de gustarea cu carbohidraţi, au consumat cu aproximativ 300 de calorii mai puţin la masă, scrie Mediafax.

Acest lucru s-a datorat saţiozităţii oferite de migdale, care au demonstrat că promovează echilibrul energetic şi, ca urmare, poate sprijini gestionarea sănătoasă a greutăţii, spun cercetătorii.

DailyBusiness
Scandal în Parlament pe legea integrității. USR, PSD și PNL și-au aruncat acuzații dure în plen
Spynews
Darius de la Mireasa a spus adevărul despre împăcarea cu Alexandru. Ce s-a întâmplat, de fapt, între cei doi 
Fanatik.ro
Singurul semn de întrebare la U Craiova pentru returul cu KupS. Cum arată primul „11” al lui Coelho. Exclusiv
Capital.ro
România pierde aproximativ 680 MW după oprirea reactorului 2 de la Cernavodă. Importurile de energie devin principala soluție pentru acoperirea deficitului
Playtech.ro
Ai trimis bani către un IBAN greșit. Mai poți anula transferul după ce a fost făcut?
Adevarul
Trei dintre cele mai înfricoșătoare eclipse solare din istorie. Haosul care a izbucnit după întunecarea cerului și fenomenul care a oprit un război
wowbiz.ro
„Am intrat în metastază” Alina Pușcău, anunț cutremurător înainte să intre în operație! Vedeta a transmis un mesaj emoționant fanilor
Economica.net
Un nou model Dacia. Va fi electric şi nu e Spring
kanald.ro
Un depozit de uleiuri și mase plastice din Lumina a fost cuprins de foc! În operațiunea de stingere au fost mobilizate echipaje din trei județe
iamsport.ro
Cum l-a numit Victor Becali pe Mircea Sandu, la 16 ani de când a fost acuzat de fostul șef al FRF că a distrus fotbalul românesc: ”Mai luai o căpățână!”
MediaFlux
Horoscop 13 august. Zi cu ghinion pentru unele zodii! Cine trebuie să fie atent la bani, certuri și decizii greșite
stirilekanald.ro
UPDATE Zi decisivă pentru Călin Georgescu! Fostul candidat la prezidențiale află dacă va fi judecat pentru tentativă de lovitură de stat