Băutura banală care previne afecțiunile cronice! Scade tensiunea arterială, glicemia și colesterolul

Apa alcalină este noul produs-vedetă al românilor. Aceasta a intrat în vizorul publicului larg după ce tot mai mulți specialiști spun că reprezintă o alternativă sănătoasă de hidratare pentru organismul uman.
Alina Costache
17 feb. 2022, 17:36
Băutura banală care previne afecțiunile cronice! Scade tensiunea arterială, glicemia și colesterolul

Băutura banală care previne afecțiunile cronice! Apa alcalină reușește ă mențină pH-ul organismului în parametri normali și previne organismul de afecțiuni cronice, precum cancerul. Totodată, aceasta stopează procesul de îmbătrânire, sporește energia, ajută în problemele de infertilitate.

Băutura banală care previne afecțiunile cronice! Scade tensiunea arterială, glicemia și colesterolul

Mai mult de jumătate din organismul nostru este compus din apă, iar dacă îți menții corpul hidratat îl ajuți să funcționeze așa cum trebuie. Însă apa alcalină este și mai bună, sunt concluziile mai multor studii.

Cercetătorii au descoperit că apa alcalină e mult mai bună pentru organismul nostru. Îl face să devină mai puțin acid. O dietă foarte acidă duce la probleme mari de sănătate, cum ar fi probleme hormonale, deteriorarea masei osoase și probleme metabolice.

Sângele uman are nivelul pH-ului de 7,4, adică foarte puțin alcalin. Este foarte important pentru organismul nostru să ne menținem pH-ul într-o limită apropiată de acest nivel. Chiar și mici fluctuații, respectiv de 0,5, în pH-ul sângelui, ne poate ridica probleme mari de sănătate. Totuși, pH-ul celorlalte organe din corpul nostru poate varia.

Citește și: Nutriționista Mihaela Bilic avertizează asupra acestui aliment banal consumat de TOȚI românii: „Poate duce la ficat gras, grăsime abdominală și colesterol crescut”. Cantitatea permisă zilnic
Un studiu realizat în 2001 și publicat în „Shanghai Journal of Protective Medicine” a arătat că persoanele care au consumat apă alcalină între 3 și 6 luni au avut rezultate remarcabile: nivelul colesterolului a scăzut, au scăzut, de asemenea, glicemia și tensiunea arterială.

O altă cercetare făcută în iulie 2012 și publicată în „Annals of Otology, Rhinology & Laryngology”, cu titlul ”Potențialele beneficii ale apei alcaline 8,8 ca ajutor în tratarea bolilor de reflux”, a arătat că apa cu pH de 8,8 a neutralizat acidul și pepsina, făcând-o astfel să devină un tratament posibil pentru bolile de reflux, potrivit Unica.

„O sursă bună de apă alcalină este apa de izvor, care are, de obicei, un pH cuprins între 8 și 8,5 și care devine alcalină datorită interacțiunii cu mediul natural”, susține Lawrence Wilson, doctor în echilibru nutrițional la Centrul pentru Dezvoltare din Arizona.

Citește și: Alimentul banal pe care îl consumă toată lumea și e un adevărat pericol pentru organism. Îți distruge dantura și afecteaa creierul! Ai mare grijă!

DailyBusiness
Scandal în Parlament pe legea integrității. USR, PSD și PNL și-au aruncat acuzații dure în plen
Spynews
Meteorologii ANM au anunțat cum va fi vremea la început de toamnă. La ce temperaturi să ne așteptăm
Fanatik.ro
Marius Șumudică, prezentat oficial la CFR Cluj. Cum arată staff-ul tehnic al noului antrenor al ardelenilor. Update Exclusiv
Capital.ro
Pensionarii cu pensii între 4.000 și 5.000 de lei pierd mii de lei prin CASS. Pensionarii ar putea recupera sumele doar dacă CCR declară măsura neconstituțională
Playtech.ro
De ce produsele par mai ieftine când prețul se termină în 99. Trucul vechi de peste un secol care încă funcționează
Adevarul
O escortă din Rusia este acuzată că ar fi provocat atentatul din Sevastopol, care a dus la moartea comandantului trădător ucrainean
wowbiz.ro
„Am intrat în metastază” Alina Pușcău, anunț cutremurător înainte să intre în operație! Vedeta a transmis un mesaj emoționant fanilor
Economica.net
Un nou model Dacia. Va fi electric şi nu e Spring
kanald.ro
Un incident cumplit a avut loc în apropierea Capitalei. O mașină a fost strivită între două camioane
iamsport.ro
Scouterii vin la derby-ul Rapid - Dinamo! Grameni, pe radarul unei echipe din Europa League. Există interes și pentru Alex Dobre
MediaFlux
Ce pensie primești dacă nu ai muncit nici măcar o zi în viața ta. Banii se acordă începând cu vârsta de 65 de ani
stirilekanald.ro
UPDATE Zi decisivă pentru Călin Georgescu! Fostul candidat la prezidențiale află dacă va fi judecat pentru tentativă de lovitură de stat