Cafeaua reduce riscul de cancer de piele

Cafeaua ar putea fi folosită pe post de cremă cu factor de protecţie solară? Iată că stiinţa le oferă dependenţilor de cofeină un alt motiv pentru a se bucura de această băutură.
Romania TV
03 feb. 2015, 11:59
Cafeaua reduce riscul de cancer de piele

Potrivit unui nou studiu, consumul de cafea poate scadea riscul de melanom (cancer de piele) cu pana la 20 de procente.

Oamenii de stiinta nu se mai hotarasc odata in legatura cu preferata diminetilor noastre – cafeaua. Periodic, cercetatorii dau publicitatii studii despre cat de teribila sau benefica este cafeaua pentru corpul uman. Insa astazi poti sa adaugi un alt beneficiu pe lista celor mai bune lucruri pe care le poate face cafeaua pentru organism.

Citeşte şi Băutura miraculoasă care te scapă de cancer, ulcer şi dureri musculare

O echipa de la Yale School of Public Health si National Cancer Institute a raportat ca un consum de cafea ar putea reduce melanomul (cancerul de piele) cu pana la 20%; acest tip de cancer este al cincilea in topul celor mai frecvente forme de cancer din Statele Unite ale Americii. Studiul a fost publicat in Journal of the National Cancer Institute.

Cercetatorii au evaluat informatiile legate de sanatate si alimentatie primite de la 447.357 de oameni albi care nu sufereau de cancer, non-hispanici, cu varste cuprinse intre 50 si 70 de ani. Aproape 10 ani mai tarziu, ei au identificat 2904 cazuri de melanom malign. Ei au descoperit ca, cu cat subiectii au baut mai multa cafea, cu atat erau mai putin predispusi sa dezvolte aceasta forma de cancer.

Citeşte şi Consumul de cafea în timpul sarcinii

Consumul a cel putin 4 cesti de cafea pe zi a fost legat de o scadere cu 20 de procente a riscului de imbolnavire – tinandu-se cont de varsta, sex, educatie, fumat, indicele de masa corporala si expunerea la razele ultraviolete – comparativ cu persoanele care nu au consumat deloc cafea in acest interval. Bauturile decofeinizate nu au avut acelasi efect asupra participantilor la studiu.

Citeste mai mult pe feminis.ro.

DailyBusiness
Scandal în Parlament pe legea integrității. USR, PSD și PNL și-au aruncat acuzații dure în plen
Spynews
Raluca Pastramă a dezvăluit că a slăbit 5 kilograme. Cum arată acum: „Mă laud singură”
Fanatik.ro
Huiduit, Ștefan Baiaram a facut o criză de nervi pe bancă și l-a lovit cu sticla în cap pe magazioner: „Sunt foarte supărat și dezamăgit”
Capital.ro
Dieta lui David Popovici ascunde un detaliu surprinzător. Ce aliment a eliminat complet
Playtech.ro
Ce înseamnă de fapt „vedere la mare” când rezervi un hotel. Diferența dintre sea view și side sea view
Adevarul
Trei dintre cele mai înfricoșătoare eclipse solare din istorie. Haosul care a izbucnit după întunecarea cerului și fenomenul care a oprit un război
wowbiz.ro
„Am intrat în metastază” Alina Pușcău, anunț cutremurător înainte să intre în operație! Vedeta a transmis un mesaj emoționant fanilor
Economica.net
Un nou model Dacia. Va fi electric şi nu e Spring
kanald.ro
Un oraş din România va rămâne 24 de ore fără apă! Seceta aduce o nouă situație de criză
iamsport.ro
Scandalos: Becali nu e singurul! Fostul campion al României a numit alți 4 finanțatori din SuperLiga care se bagă peste antrenor: ”Știu 100%! Nu era așa înainte”
MediaFlux
Lovitură pentru Putin! Ucraina i-a afectat grav locuința de la Marea Neagră
stirilekanald.ro
UPDATE Zi decisivă pentru Călin Georgescu! Fostul candidat la prezidențiale află dacă va fi judecat pentru tentativă de lovitură de stat