Care este legătura între vin şi cancerul la sân

Cancerul la san este un motiv de ingrijorare pentru orice femeie. Prin urmare, cele mai multe dintre femei sunt preocupate de cancerul la san si de modalitatile de evitare a acestei boli. Potrivit unui studiu realizat de catre specialistii Cedars-Sinai Medical Center, consumul moderat de vin rosu poate reduce riscul de a dezvolta cancer la san.
Romania TV
20 sept. 2012, 20:20
Care este legătura între vin şi cancerul la sân

Cercetarea a pus sub semnul intrebarii credinta comuna, conform careia consumul oricarui tip de alcool sporeste riscul de a dezvolta cancer la san. De altfel, doctorii repeta mereu ca alcoolul creste nivelul de estrogen din corp, care favorizeaza dezvoltarea celulelor cancerigene. Contrar acestor credinte, studiul realizat de Cedars-Sinai a scos la iveala faptul ca substantele chimice care se gasesc in coaja si in semintele de struguri rosii reduc nivelul estrogenului si, in acelasi timp, cresc cantitatea de testosteron la femeile aflate la menopauza care beau un pahar de vin rosu in fiecare seara. Vinul alb nu are efecte asemanatoare.

Cercetatorii considera descoperirile lor incurajatoare, spunand ca femeile care consuma ocazional alcool, ar trebuie sa-si analizeze optiunile, in termeni de ceea ce beau. „Daca doresti un pahar de vin la cina, n-ar fi o idee rea sa alegi un sortiment rosu. Aceasta alegere scade riscul dezvoltarii cancerului la san”, a declarat Chrisandra Shufelt, unul dintre membrii echipei de cercetatori.

Citeşte mai mult pe sfatulparintilor.ro

DailyBusiness
Scandal în Parlament pe legea integrității. USR, PSD și PNL și-au aruncat acuzații dure în plen
Spynews
Meteorologii ANM au anunțat cum va fi vremea la început de toamnă. La ce temperaturi să ne așteptăm
Fanatik.ro
„Argentinienii l-ar înjura pe Messi?” Editorial din tribune despre Baiaram și relația complicată cu mulți dintre fanii Universității Craiova
Capital.ro
Pensie mai mare după o victorie în instanță împotriva Casei de Pensii. Judecătorii au obligat instituția să emită o nouă decizie de pensionare
Playtech.ro
Curent mai scump din toamnă, presiune pe gaze și căldură la iarnă. Ce se pregătește pentru facturile românilor
Adevarul
Radu Drăgușin, detalii teribile despre accidentarea care aproape i-a încheiat cariera: „Multă durere, am învățat să merg din nou!”
wowbiz.ro
„Am intrat în metastază” Alina Pușcău, anunț cutremurător înainte să intre în operație! Vedeta a transmis un mesaj emoționant fanilor
Economica.net
Un nou model Dacia. Va fi electric şi nu e Spring
kanald.ro
Șoferul care a provocat tragedia din Brașov, plasat sub control judiciar. Ce i-au interzis procurorii
iamsport.ro
Mihai Rotaru a spus ce pachet de acțiuni deține, de fapt, la Universitatea Craiova: ”Pot să rămân și cu mai puțin!”
MediaFlux
Tradiții și obiceiuri pentru ziua de 15 august. Ce este interzis să faci de Adormirea Maicii Domnului
stirilekanald.ro
UPDATE Zi decisivă pentru Călin Georgescu! Fostul candidat la prezidențiale află dacă va fi judecat pentru tentativă de lovitură de stat