Ce mănâncă, în fiecare zi, oamenii slabi. Află ce alimente te ajută să ai greutatea ideală

De câte ori nu ţi s-a întâmplat să vezi o femeie slabă şi să o întrebi ce mănâncă de arată atât de bine?! Probabil că de multe ori! Trebuie să ştii că unele dintre ele sunt norocoasele deţinătoare ale unor arderi metabolice puternice sau gene bune, însă altele au câteva obiceiuri alimentare simple şi gustări secrete, care le ajută să se menţină zilnic în formă.
Alina Costache
24 oct. 2014, 07:35
Ce mănâncă, în fiecare zi, oamenii slabi. Află ce alimente te ajută să ai greutatea ideală

Aprovizioneaza-ti bucataria si camara cu cateva dintre cele mai bune alimente care te ajuta sa previi ingrasarea.

Ciocolata neagra

Ciocolata neagra este aliatul organismului sanatos si al unei siluete model. In ciuda faptului ca, in mintea multora, ciocolata este „fructul interzis” al oricarei diete de slabit, studiile au aratat ca persoanele care consuma frecvent acest aliment sunt mai slabe decat cele care nu il mananca deloc, chiar si atunci cand nu fac sport sau mai exagereaza uneori cu dulciurile sau alimentele nesanatoase. Explicatia consta in faptul ca ciocolata stimuleaza secretia hormonilor fericirii si starii de bine, care previn situatia in care ai putea da iama in ciocolata sau alte alimente calorice pe fond nervos.

Fructe oleaginoase

Migdale, alune, nuci – toate fac parte din categoria alimentelor pe care persoanele slabe le mananca in fiecare zi. Un studiu publicat in revista medicala „Obesity” a aratat ca persoanele care consuma cate o portie mica de alune sau nuci de 2-3 ori pe saptamana sunt mai putin predispuse la ingrasare decat cele care nu au astfel de obiceiuri alimentare.

Avocado

Desi multe persoane fug de el, din cauza continutului crescut de calorii, avocado este un fruct grozav in orice dieta. Chiar daca este destul de caloric, este si foarte satios. Astfel, consumul a doar jumatate de avocado ofera o senzatie de satietate mai crescuta decat multe alte alimente. In plus, s-a demonstrat stiintific ca persoanele care mananca frecvent avocado au un index glicemic mai scazut si mai putini centimetri in talie decat cele care nu o fac.

Continuarea pe Ele.ro.

DailyBusiness
Mihai Daniel Dragu, expert in drone, vine cu o ipoteză șocantă. Drona care a explodat în portul Constanța a fost permanent în controlul ucrainenilor
Spynews
Fostă concurentă de la Mireasa, mamă pentru a doua oară. Ce nume a ales pentru fiica ei
Fanatik.ro
Veste uriaşă pentru fanii sportului! Naţionala României se vede din nou la TV
Capital.ro
Anunț de ultimă oră de la RAR. Șoferii nu vor mai putea face programări în acest interval
Playtech.ro
O elevă a câștigat în instanță dreptul de a susține Bacalaureatul mai devreme. Acum legea s-ar putea schimba pentru toți absolvenții
Adevarul
Glumele românilor după erorile GPS din București: „Stăteam pe canapea și îmi zice că eram pe pista de la Băneasa. Ne pregăteam să decolăm”
wowbiz.ro
Ce se întâmpla în viața medicului rezident găsit mort la Spitalul Floreasca! Lovitura pe care o primise cu două săptămâni înainte de moarte
Economica.net
Un nou model Dacia. Va fi electric şi nu e Spring
kanald.ro
Lumea sportului este îndoliată! Un atlet de calibru mondial s-a stins din viață la doar 38 de ani
Trista realitate: de ce nu a devenit tehnician marele fotbalist despre care Cornel Dinu spunea că ”are minte de antrenor”
MediaFlux
Reuniune NATO despre situația României. Țara noastră cere ajutor urgent
stirilekanald.ro
(P) Fibre și bacterii bune: care este diferența și cum le alegi corect pentru tranzitul intestinal  
Cupa Mondială 2026 – program, favorite, noutăți