Ce se întâmplă în organismul tău, dacă mănânci 8 nuci pe zi! Nici nu te-ai fi gândit la asta

Toată lumea știe că nucile au o sumedenie de beneficii pentru sănătate, însă nu mulți știu și ce se întâmplă în corpul lor dacă mănâncă în fiecare zi 8 nuci. Află în continuarea articolului!
Filip Stan
10 dec. 2023, 07:33
Ce se întâmplă în organismul tău, dacă mănânci 8 nuci pe zi! Nici nu te-ai fi gândit la asta

Știm cu toții că nucile sunt foarte sănătoase pentru organism, mai ales că sunt bogate în acizi grași Omega-3 și Omega-6, zinc, fosfor, magneziu și asta nu este tot.

Citește și Miezul de nucă, mai scump în România decât în Occident. Ce are special fructul românesc

Chiar și așa, dacă în fiecare zi consumi 8 nuci, se vor produce schimbări în organismul tău.

Nucile sunt un snack ideal, dar și gustos. Nucile sunt bogate în calorii, deci atenție la consum, nu mai mult de 50-100 de grame pe zi.

Nu mulți știu că nucile scad trigliceridele și relaxează vasele de sânge, dar și îmbunătățesc funcționarea sistemului imunitar și ajută la constipație.

De altfel, scad nivelul zahărului din sânge și previn sau ameliorează diabetul de tip 2.

Nu se îndepărtează pielițele de pe miezul nucilor

Astfel, dacă în fiecare zi consumi 8 nuci, vei sta departe de bolile de inimă. De reținut că nu e ideal să îndepărtezi pielițele de pe miezul nucilor.

Specialiștii spun că pielițele miezului de nucă se află cea mai mare cantitate de antioxidanți. Chiar dacă au o tentă amară, cel mai bine este să le mănânci așa.

Citește și Fructul care te ajută să ai o inimă sănătoasă și îți curăță vasele de sânge. Trebuie neapărat să îl consumi

Un studiu a arătat că un consum regulat de nuci pe zi oferă protecția imediată împotriva bolilor de inimă.

Studiul a constatat o reducere semnificativă a colesterolului și o îmbunătățire clară a flexibilității vaselor sanguine. Iar aceste proprietăți asigură o mai bună circulație a sângelui.

Studiul a fost de tip randomizat și a fost realizat cu adulți supraponderali sau obezi cu hipercolesterolemie moderată, potrivit Pubmed.ncbi.

Astfel, studiul a evaluat consumul a 85 de grame de nuci întregi de către adulți supraponderali sau obezi cu hipercolesterolemie moderată.

Potrivit rezultatelor, persoanele respective și-au îmbunătățit vasele sanguine la scurt timp după ce au mâncat în fiecare zi aproape 100 de grame de nuci.

DailyBusiness
Scandal în Parlament pe legea integrității. USR, PSD și PNL și-au aruncat acuzații dure în plen
Spynews
Raluca Pastramă a dezvăluit că a slăbit 5 kilograme. Cum arată acum: „Mă laud singură”
Fanatik.ro
Vin milioanele de euro! Câți bani garantați primeşte Universitatea Craiova de la UEFA dupǎ calificarea în grupe. Diferență uriaşǎ între Europa League și Conference League
Capital.ro
Surpriza din programul magazinelor de Sfânta Maria. Cum vor funcționa pe 15 august
Playtech.ro
Ce înseamnă de fapt „vedere la mare” când rezervi un hotel. Diferența dintre sea view și side sea view
Adevarul
Testul auto care a împărțit internetul. „Să le suspende permisele celor care au greșit!” Care este ordinea corectă de trecere
wowbiz.ro
„Am intrat în metastază” Alina Pușcău, anunț cutremurător înainte să intre în operație! Vedeta a transmis un mesaj emoționant fanilor
Economica.net
Un nou model Dacia. Va fi electric şi nu e Spring
kanald.ro
Un oraş din România va rămâne 24 de ore fără apă! Seceta aduce o nouă situație de criză
iamsport.ro
Dezvăluiri uluitoare ale unui fost fotbalist din SuperLiga: ”Jucătorii nu erau plătiți de 3-4 luni și patronul a venit cu Bentley la club. Un coleg și-a pierdut mașina”
MediaFlux
Casa de Pensii, avertisment pentru pensionari. Ce se întâmplă cu cererile pentru recuperarea CASS
stirilekanald.ro
UPDATE Zi decisivă pentru Călin Georgescu! Fostul candidat la prezidențiale află dacă va fi judecat pentru tentativă de lovitură de stat