Consumul de fructe şi legume ne face mai frumoşi FOTO

Dacă faptul că sunt pline de vitamine şi extrem de sănătoase nu te convinge să mănânci mai multe fructe şi legume, poate cele mai recente veşti te vor convinge - ne fac mai frumoşi!
Romania TV
08 mart. 2012, 19:14
Consumul de fructe şi legume ne face mai frumoşi FOTO

Oamenii care au crescut consumul de fructe şi de legume au devenit mai atractivi după doar şase săptămâni, spun oamenii de ştiinţă.

Cercetătorii de la Universitatea St. Andrews au monitorizat timp de şase săptămâni alimentaţia a 35 de oameni şi i-au fotografiat în toată această perioadă.

Oamenii care au mâncat cu 2,9 porţii de fructe şi legume mai mult, pe zi, arătau mult mai sănătoşi decât ceilalţi, la sfârşitul studiului, iar dacă au mâncat cu 3,3 mai multe porţii, au devenit mult mai atractivi.

Fructele şi legumele sunt bogate în carotenoide, care protejează împotriva vătămării celulelor din cauza poluării şi razelor ultraviolete şi pot preveni bolile legate de îmbătrânire, inclusiv cele de inimă şi cancerul.

Se ştia deja că, dacă mâncăm cantităţi extreme de legume precum morcovii, pielea noastră devine mai portocalie. Nu se ştia, însă, că o mică creştere în pigmenţii roşii şi galbeni ai pielii este percepută de alţii drept atractivă.

Carotenoidele care au cel mai mare impact asupra culorii pielii sunt lycopenul, care oferă roşiilor şi ardeilor culoarea lor roşie, precum şi beta-carotenul, găsit în morcovi, broccoli, dovleac şi spanac.

Culoarea pielii poate fi afectată şi de substanţele chimice denumite polifenoli. Ele se găsesc în mere, afine şi cireşe.

DailyBusiness
Scandal în Parlament pe legea integrității. USR, PSD și PNL și-au aruncat acuzații dure în plen
Spynews
Meteorologii ANM au anunțat cum va fi vremea la început de toamnă. La ce temperaturi să ne așteptăm
Fanatik.ro
Marius Șumudică, prezentat oficial la CFR Cluj. Cum arată staff-ul tehnic al noului antrenor al ardelenilor. Update Exclusiv
Capital.ro
Pensionarii cu pensii între 4.000 și 5.000 de lei pierd mii de lei prin CASS. Pensionarii ar putea recupera sumele doar dacă CCR declară măsura neconstituțională
Playtech.ro
De ce produsele par mai ieftine când prețul se termină în 99. Trucul vechi de peste un secol care încă funcționează
Adevarul
O escortă din Rusia este acuzată că ar fi provocat atentatul din Sevastopol, care a dus la moartea comandantului trădător ucrainean
wowbiz.ro
„Am intrat în metastază” Alina Pușcău, anunț cutremurător înainte să intre în operație! Vedeta a transmis un mesaj emoționant fanilor
Economica.net
Un nou model Dacia. Va fi electric şi nu e Spring
kanald.ro
Un incident cumplit a avut loc în apropierea Capitalei. O mașină a fost strivită între două camioane
iamsport.ro
Scouterii vin la derby-ul Rapid - Dinamo! Grameni, pe radarul unei echipe din Europa League. Există interes și pentru Alex Dobre
MediaFlux
Ce pensie primești dacă nu ai muncit nici măcar o zi în viața ta. Banii se acordă începând cu vârsta de 65 de ani
stirilekanald.ro
UPDATE Zi decisivă pentru Călin Georgescu! Fostul candidat la prezidențiale află dacă va fi judecat pentru tentativă de lovitură de stat