Dragnea: De Paşte am fost la pescuit de peşte oceanic. Acolo m-am descurcat, am fiert ouă şi le-am vopsit

Președintele Camerei Deputaților, Liviu Dragnea, a povestit joi că a fost în vacanța de Paște la pescuit de pește oceanic, adăugând că pentru prima dată nu a făcut Paștele în țară dar a vopsit ouă cu vopsea din România.

RomaniaTV.net
20 apr. 2017, 20:23

Am fost la pescuit în concediul de Paște. O să arăt pozele cu ce am pescuit, dar nu în seara asta. Am acest microb și am zis să plec câteva zile să pescuiesc pește oceanic. Este complet diferit, adrenalină la un nivel mult mai ridicat pentru cei care au acest microb și foarte interesant. Nu spun unde pentru că nu vreau să se mai trezească și oamenii ăia unde am fost la pescuit cu alți așa-ziși reporteri de investigații care să îi tulbure, chiar nu e cazul. Dar nu am fost la Formula 1, nu am fost niciodată la vreun circuit de Formula 1. Mi-am permis în 54 de ani de viață, pentru prima dată, al 54-lea Paște nu l-am făcut în țară. Dar, acolo m-am descurcat. Am fiert ouă, le-am vopsit. Am luat vopsea de ouă din România, am făcut un export nedeclarat. Am ciocnit ouă cu prietenul cu care am fost acolo. A fost o chestiune privată„, a spus Dragnea la Antena 3.

El a susținut că a prins opt pești foarte mari, din care doi au scăpat.

„A fost un pește-spadă greu de adus și recunosc că în timpul drilului m-a ajutat cineva de câteva ori, pentru că pur și simplu e greu să îl aduci. (…) Am văzut și eu reportaje pe Discovery (despre pescuit — n.r.), nu am văzut în niciun reportaj să se prindă opt pești mari. Eu am prins opt. Unul foarte mare, peste 100 de kg. Când trebuia să îl ridicăm, odată s-a învârtit cu ciocul ăla plin de colți, a retezat tot ce era de retezat și a fugit cu momeala în gură. Și o baracudă, care venit până acolo, când să o ridicăm a râs de noi, a tăiat firul și a plecat. În schimb, șase pești mari au fost ridicați și pentru mine a fost o mare satisfacție„, a povestit Dragnea.

Liderul PSD a mai spus că nu a plecat în vacanță „sub acoperire”, nu a fost „machiat”, nu a fost „cu identitate falsă”, a plecat și s-a întors cu avion de linie.

Am făcut poze în aeroport, la întoarcere, au venit oamenii să facă poze cu mine. Nu prea mai îmi place situația asta în care sunt anumite instituții de presă, ca să le spun așa, și poate nu numai, care au început să mă urmărească peste tot. Totuși, din câte știu, nu sunt nici criminal, nici fugar„, punctat el.