Fructul-minune care îţi menţine sănătatea şi silueta

Persoanele cărora le place să consume avocado în mod frecvent sunt mai sănătoase şi mai slabe decât acelea care nu mănâncă decât foarte rar sau deloc acest fruct, potrivit unui studiu recent citat de Huffington Post.
Romania TV
04 mart. 2013, 08:20
Fructul-minune care îţi menţine sănătatea şi silueta

Nivelul colesterolului în cazul consumatorilor de avocado este mai redus, iar riscul de boli cardiace, atacuri cerebrale şi diabet sunt mult diminuate, se mai arată în studiul american publicat în Nutrition Journal în urma unei ample analize desfăşurate la nivel naţional, potrivit Mediafax.

Specialiştii au analizat datele obţinute de la peste 17.500 de persoane care au participat la studiul National Health and Nutrition Examination. Atenţia cercetătorilor s-a concentrat asupra a 347 de adulţi, dintre care jumătate erau femei, care au declarat că obişnuiesc să includă avocado în dieta zilnică. Consumul mediu de avocado în cazul lor era de o jumătate de avocado de mărime medie în fiecare zi. Astfel, în cazul consumatorilor de avocado, s-a descoperit că nivelul nutrienţilor din organism se afla la un nivel optim, care indica o bună stare de sănătate.

Potrivit studiului citat, consumatorii de avocado au în general o dietă mai echilibrată şi mai sănătoasă, bogată în vitamine şi minerale esenţiale. Aportul de fibre în cazul lor era cu 36% mai mare decât la cei care nu mănâncă avocado. De asemenea, fructul asigură 23% din necesarul de vitamina E, cu 13% mai mult magneziu, cu 16% mai mult potasiu şi cu 48% mai multă vitamina K. Astfel, persoanele care obişnuiesc să consume avocado au un nivel mai crescut de grăsimi „bune” în sânge în comparaţie cu cei care nu includ fructul în dietă, chiar dacă aportul de calorii în cazul ambelor grupuri este acelaşi.

Mai mult decât atât, avocado este foarte bun în curele de slăbire – s-a constatat că indicele masei corporale şi circumferinţa taliei în cazul celor care mănâncă avocado sunt mai mici.

Totodată, consumul de avocadă este asociat cu un nivel crescut de colesterol „bun”, cu o densitate ridicată de lipoproteine, care protejează împotriva bolilor cardiace, astfel că aceia care mănâncă acest fruct sunt cu 50% mai feriţi de atac cerebral şi diabet de Tip 2.

DailyBusiness
Scandal în Parlament pe legea integrității. USR, PSD și PNL și-au aruncat acuzații dure în plen
Spynews
Meteorologii ANM au anunțat cum va fi vremea la început de toamnă. La ce temperaturi să ne așteptăm
Fanatik.ro
Tobias Christensen a marcat un hat-trick pentru noua echipă, în timp ce Pancu plânge că n-are mijlocași la Rapid. Video
Capital.ro
Cum poți să ieși la pensie mai repede. Anunț de la Casa de Pensii pentru o categorie de români: Vă recomandăm să depuneți documentele doveditoare
Playtech.ro
De ce produsele par mai ieftine când prețul se termină în 99. Trucul vechi de peste un secol care încă funcționează
Adevarul
O escortă din Rusia este acuzată că ar fi provocat atentatul din Sevastopol, care a dus la moartea comandantului trădător ucrainean
wowbiz.ro
„Am intrat în metastază” Alina Pușcău, anunț cutremurător înainte să intre în operație! Vedeta a transmis un mesaj emoționant fanilor
Economica.net
Un nou model Dacia. Va fi electric şi nu e Spring
kanald.ro
Un incident cumplit a avut loc în apropierea Capitalei. O mașină a fost strivită între două camioane
iamsport.ro
Scouterii vin la derby-ul Rapid - Dinamo! Grameni, pe radarul unei echipe din Europa League. Există interes și pentru Alex Dobre
MediaFlux
Ce pensie primești dacă nu ai muncit nici măcar o zi în viața ta. Banii se acordă începând cu vârsta de 65 de ani
stirilekanald.ro
UPDATE Zi decisivă pentru Călin Georgescu! Fostul candidat la prezidențiale află dacă va fi judecat pentru tentativă de lovitură de stat